Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! ❄️🤩🎉

Blir likt på oss i neste runde ser jeg, spennende 🤗

Tar du foresten b6 under hele syklusen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znowie skrev (20 minutter siden):

Tar du foresten b6 under hele syklusen? 😊

Jepp, tar en tablett hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 15

Spent på når EL skjer. I dag kanskje? Jeg kjente faktisk noe form for EL-smerter i går kveld i 22-tiden! Mulig jeg kjente ekstra godt etter, men det var vitterlig noe. Noe kjent fra tidligere (er lenge siden jeg har kjent noe rundt EL nå). Så da begynte jeg å lure på om kanskje EL kan skje i dag..? Er i allefall lenge siden jeg har fått EL dagen etter positiv test. Det mest vanlige var to dager etter, og forrige syklus var det jo hele tre dager etter positiv test. Tempen ligger i allefall fiiint til rette for EL i dag, så jeg tar det gjerne :heiajente: Jeg blir nok litt klokere i ettermiddag, for da skal dagens EL-test tas. Om den er positiv må jeg nok vente litt til.

Ellers må jeg si at jeg gikk litt inn i går for å ikke ha sex 😶 Som sikkert høres veldig rart ut når jeg fikk positiv test! Men jeg har hatt litt tanker om det når det kommer til sæd. Jeg tror egentlig ikke at mannen har noe dårlig kvalitet. Han har gjort meg gravid 7 ganger. Testet seg èn gang i forbindelse med oppstart av utredning for habituell abort, og da var alt tipp topp. Så jeg har aldri vært bekymret for dette. Men den testen er det jo nå 6 år siden ble tatt. Og eneste gang jeg har blitt gravid i nå litt nyere tid var jo i sommer, der jeg mistet. Så er ikke sikkert soldatene er like friske og raske?

Så da har jeg rett og slett begynt å lure litt på om vi har hatt FOR mye sex i høst. At det er derfor det ikke har klaffet. Vi har jo omtrent hatt full pott på de de fertile dagene og i desember var vi jo kaniner :rolleyes: Og når jeg går tilbake og ser på min historie så er to av mine barn unnfanget på sex 2 av de 5 fertile dagene. Og i sommer da jeg ble gravid var det 3 av 5. Så dette antallet er helt klart nok til å få det til! Og ettersom vi hadde sex både søndag og mandag, så tenkte jeg i går tirsdag burde være fri. Nå vet jeg jo ikke helt sikkert når EL kommer. Slik som sist da vi holdt på som gale da EL-testen ble positiv, men den forble jo sånn i dagevis. Men jeg holder en knapp på EL i dag eller i morgen, og skal forsøke å regulere det så godt jeg kan.

Blir sex i dag altså, uansett ☺️ Jeg er veeeldig heldig som kan ha kontroll på sånt, jeg vet! Uendelig takknemlig med en mann som alltid er her og alltid vil. Som sagt, i går sirklet han rundt meg halve dagen og jeg måtte nesten "kjempe i mot" for å ikke ha sex :Knegg: Så hvis jeg vil at det skal bli i dag, så blir det :plystre:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det ikke skader å prøve en ny strategi egentlig 🤗Gikk tilbake for å sjekke min siste måned når jeg ble gravid og da hadde vi bare sex på selve eggløsningsdagen og to dager etter. Mye mindre enn tidligere. Så lenge man treffer på EL tenker jeg det burde gå bra ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL! Håper så at den kommer i morgen 💖

Ang. sex og tidspunkt har jo jeg kun én erfaring siden jeg bare har blitt gravid en gang, og da hadde vi kun sex på eggløsningsdagen. Altså én gang i løpet av de fertile dagene. Så kanskje det kan være gøy å teste ut noe nytt som du sier 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se at du slapp å være på lang EL-jakt 🥳 Det må føles så godt! Det blir veldig spennende å følge deg fremover nå ❤️ Krysser alt for en nydelig start på 2021!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

what.gif.cf4f84d55480fd5111e178be3ccb1d3e.gif

EL-testen ble veldig klart negativ i dag!

136434064_445732603133811_5969755631183173524_n.jpg.58093d06bc4dde1d5d730a296308e0d0.jpg

For en kontrast fra sist måned! Med fire dager positiv EL-test i desember (enkel letrozol) og tre dager positiv i november (også enkel letrozol), så er jeg mildt sagt at testen kun ble positiv i èn dag nå denne måneden her. Og det på dobbel letrozol! Er VELDIG positivt overrasket! Håper det er en mening med alt dette. At jeg endelig skal komme et skritt videre når det gjelder å få familien komplett.

Jeg har kjent murringer store deler av dagen i dag (ingen klare EL-smerter da, men) så jeg tror da kanskje at EL skjer i dag. Tenk det - på CD15! Historisk tidlig for meg. Aldri skjedd før. Jeg går i alle fall ut fra det nå, så får vi se hva tempen sier i dagene fremover og om FF er enig. IKM for meg blir da 19. januar 🤞 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig at den ble negativ i dag, og velkommen til den andre siden! Vi går spennende tider i møte 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja! Utrolig gøy med tidlig eggløsning! Nå håper jeg den sitter ❤️ Happy humping 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (16 minutter siden):

Happy humping 😉

Takk 😊 Men jeg tror vi er ferdige for denne runden. Ble lunchkos i formiddag, og hvis jeg har EL i dag så er vi oppe i 3/5 fertile dager allerede. Så lurer på om vi skal la det være med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så utrolig spennende 🤩 og deilig å være over i DPO-land! På dag 15, tenk det 😍👏🏻 Så koselig med lunsjkos på hjemmekontoret 😏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...