AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hei! Jeg har en samboer som er helt fantastisk og som jeg virkelig elsker. Likevel så strever jeg littegrann med sexlysten. Det hele startet vel den ENE gangen da jeg kom sånn fem ganger. Etter det har han elsket å fingre meg fordi jeg kan jo komme så mange ganger.. Jeg vet det er galt, men jeg har faket orgasmene mine i ettertid. Jeg føler at han blir skuffet hvis jeg ikke kommer og så når jeg hat latet som en gang fortsetter han. Han mener jo godt, men jeg klarer toppen to ganger på en vanlig dag liksom og veldig ofte klarer jeg null. De eneste gangene jeg virkelig blir tent og har lyst på sex er når han legger seg etter meg og bruker 20+ min på å stryke meg osv. Utenom det føles det som en byrde.. Vi har sex 5-7 dager i uka og mesteparten av gangene er jeg lite gira. Anonymkode: f29ac...dcc
pia mater Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Prat med han. Ingenting løser seg uten kommunikasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Hvordan faker man? Hadde jeg aldri fått til. Anonymkode: 75b1a...d13 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 32 minutter siden, pia mater skrev: Prat med han. Ingenting løser seg uten kommunikasjon. Jeg vet! Det er bare vanskelig når jeg har latt det gå et halvt år..Hva skal jeg si da= " Duuu. Jeg har faket 95 prosent av orgasmene mine" Anonymkode: f29ac...dcc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet! Det er bare vanskelig når jeg har latt det gå et halvt år..Hva skal jeg si da= " Duuu. Jeg har faket 95 prosent av orgasmene mine" Anonymkode: f29ac...dcc Jeg har aldri prøvd, skjønner ikke vitsen. Anonymkode: 02cd7...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Du skyter bare deg selv i beinet ved å fake. Du må jo snakke med han, ellers baller det bare på seg til du ikke orker sex med han i det hele tatt. Anonymkode: 5010e...4b6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet! Det er bare vanskelig når jeg har latt det gå et halvt år..Hva skal jeg si da= " Duuu. Jeg har faket 95 prosent av orgasmene mine" Anonymkode: f29ac...dcc Men det er jo en grunn til at du har gjort det, og jeg ville heller ha lagt vekt på det. Jeg antar at du ønsker å oppfylle de forventningene han har til deg og sexlivet deres. Du har jo ikke gjort det for å såre, akkurat som at han ikke gjør det for å såre deg når han vil at du skal komme. Så kan du jo også fokusere på hva som gjør deg tent, og hva dere begge to kan gjøre for å komme i god stemning. Og selvsagt at du har det godt og bra selv om du ikke kommer. Det er mange kvinner som ikke klarer å komme med partner. Det er bedre å ta det opp nå enn å vente enda lenger i alle fall. Jeg skjønner at du klarer å holde tritt med han nå i startfasen, men etter hvert vil du nok ikke ville ha sex like mye når det ikke gir deg det du trenger. Anonymkode: b9f40...60c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet! Det er bare vanskelig når jeg har latt det gå et halvt år..Hva skal jeg si da= " Duuu. Jeg har faket 95 prosent av orgasmene mine" Anonymkode: f29ac...dcc ha ha ha da har du et stort problem Neida, hold kjeft med at du har gjort det hittil da. Og slutt med det videre. Så snakker du med partneren din om dette videre. Bare si at nå er du blitt så fortrolig med han at "litt" av spenningen er borte, men at du digger han allikevel, så forteller du han hva som skal til. Det vil garantert gi han et "kikk" og han kommer til å jobbe enda hardere for å tilfredsstille deg på den måten du liker det. Det verste jeg vet er kvinner som ikke forteller hva som skal til, og tar ansvar for sin egen seksualitet. Det er ditt ansvar! Ta det. Anonymkode: fefe3...ce2 1
Hr. Aktiv Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet! Det er bare vanskelig når jeg har latt det gå et halvt år..Hva skal jeg si da= " Duuu. Jeg har faket 95 prosent av orgasmene mine" Anonymkode: f29ac...dcc Dette er grunn til dumping det. Du lurer jo ham med følelser. Faktisk det værste du kødder med folk med. Jaja. Som man reder ligger man.... 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er grunn til dumping det. Du lurer jo ham med følelser. Faktisk det værste du kødder med folk med. Jaja. Som man reder ligger man.... Prøver du hardt på å være den mest dømmende personen på forumet eller fallet det deg bare sånn naturlig? Anonymkode: b9f40...60c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er grunn til dumping det. Du lurer jo ham med følelser. Faktisk det værste du kødder med folk med. Jaja. Som man reder ligger man.... Takk for svært ærlig tilbakemelding, det setter jeg pris på. Jeg er fullstendig klar over det og det er derfor jeg ikke tør å innrømme det. Jeg har alltid slitt med at jeg er "dårligere" enn han. Alt er skjevt i forholdet. Jeg er hun som var innlagt i seks (ikke sammnehengende) år pga anoreksi, hun som er usikker, hun som fortsatt studerer, hun som ikke har penger osv. Han derimot, ferdig utdannet, sikker og god jobb, godt likt av alle osv. Jeg ville bare ikke skuffe han nok en gang.. Det har ingenting med at jeg faker følelsene mine for han, men jeg vil ikke skuffe han med at jeg ikke greier å komme så mange ganger. Blir vel bare å ta den samtalen. Anonymkode: f29ac...dcc
Hr. Aktiv Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svært ærlig tilbakemelding, det setter jeg pris på. Jeg er fullstendig klar over det og det er derfor jeg ikke tør å innrømme det. Jeg har alltid slitt med at jeg er "dårligere" enn han. Alt er skjevt i forholdet. Jeg er hun som var innlagt i seks (ikke sammnehengende) år pga anoreksi, hun som er usikker, hun som fortsatt studerer, hun som ikke har penger osv. Han derimot, ferdig utdannet, sikker og god jobb, godt likt av alle osv. Jeg ville bare ikke skuffe han nok en gang.. Det har ingenting med at jeg faker følelsene mine for han, men jeg vil ikke skuffe han med at jeg ikke greier å komme så mange ganger. Blir vel bare å ta den samtalen. Anonymkode: f29ac...dcc Er du dårligere enn ham bare fordi du har fortid? Jeg tenker ikke sånn. Alle har ei fortid bare man leter nok. Du må slutte å veie opp i mot og heller kose deg med den mannen du har. Være ærlig slik at dere får tatt tak i problemene istedet for å skape nye. Det hadde fått mye mere respekt for.
Hr. Aktiv Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver du hardt på å være den mest dømmende personen på forumet eller fallet det deg bare sånn naturlig? Anonymkode: b9f40...60c Det sier vel mye mere om deg som person at du aksepterer ei blank løgn i ditt forhold enn meg som dømmende når jeg ikke liker det? Endret 2. mai 2020 av Hr. Aktiv 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Er du dårligere enn ham bare fordi du har fortid? Jeg tenker ikke sånn. Alle har ei fortid bare man leter nok. Du må slutte å veie opp i mot og heller kose deg med den mannen du har. Være ærlig slik at dere får tatt tak i problemene istedet for å skape nye. Det hadde fått mye mere respekt for. Jeg vet. Det er bare vanskelig. Jeg er frisk fra anoreksi. Jeg har derimot (endelig) innsett at anoreksi kom fra noe, noe som er omsorgssvikt. Dette har jeg nektet å innrømme, da jeg elsker min mor. Dette går mye mer i dybden enn jeg hadde tenkt, men det får så bli. Jeg har, etter alt jeg opplevde i barndommen, enorme problemer med å noensinne føle meg bra nok. Jeg må alltid være på topp, alltid tilfredsstille andre. Likevel så ser jeg at det går på bekostning av meg selv og det er (sånn som jeg kjenner mine kjære), noe han hadde hatet da han vil meg det beste og elsker meg. Han vil trolig føle seg dårlig pga dette som jeg nå har forstått. Jeg skal snakke med han og kanskje klarer vi å finne en løsning. Anonymkode: f29ac...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #15 Skrevet 2. mai 2020 Jeg vet jeg er dum med dette og jeg vet at jeg har gravd min egen grav, menjeg angrer så jævlig. Jeg kan ikke miste han, han er det beste som har hendt meg og forholdet vårt er fantastisk utenom denne ene drittløgnen som jeg var dum nok til å si. Anonymkode: f29ac...dcc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #16 Skrevet 2. mai 2020 Er du med i OL eller et forhold? Å være på nåler i sitt eget liv må være trist. Dump han og finn deg selv. Dere høres ikke kompatible ut. Er rystet over så mange dårlige forhold der ute. Voks opp og si fra kvinne! Slutt å fake skuespill. Anonymkode: 75b1a...d13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå