Gjest uvitende og dum Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Dette er et skikkelig teit spørsmål.. :oops: Men jeg prøver. Jeg var på et hotell i ferien fjor der man kunne få pizza fra peppes levert på døra. Jeg skal overnatte på et annet hotell denne ferien, og lurer på om det går an å bestille pizza til rommet selv om hotellet kanskje ikke har avtale med peppes?
Dina Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Ja, det er lov! Et hotellrom er et "privat" sted, og om du vil bestille mat fra andre steder enn hotellets restaurant, nyte medbragt drikke e.l. har du lov til det! Kos deg på hotell!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Hehe, dette har jeg også tenkt på... Føler meg så kjip og gjerrig som bærer en pizza-eske forbi resepsjonen, men skal bli tøffere!
Lillebi Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har vært med på å bestille pizza til hotellrommet. Jeg tror ikke hotellet var superglad for det- trolig fordi det var til et nachspiel, og mange mennesker på et lite rom blir litt rotete og bråkete...
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #6 Skrevet 25. juni 2005 Klart du kan bestille pizza til hotellrommet
monja Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Har bestilt pizza og tatt med på hotellrommet mange ganger, så det er ikke noe galt i det.
Gjest bankboks Skrevet 30. juni 2005 #8 Skrevet 30. juni 2005 Husker mang en gang at min kjære har kommet tilbake til hotellrommet med pizza til meg når jeg har hatt hodepine eller diare el.
Eføy Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Ja skulle tro at det ikke var noe problem. Kos deg med pizzaen du Men du "bankboks"..Ble diareen borte etter å ha spist pizza eller?
Gjest bankboks Skrevet 30. juni 2005 #10 Skrevet 30. juni 2005 Men du "bankboks"..Ble diareen borte etter å ha spist pizza eller? Nei.. .. Jeg har desverre en elendig feriemage.. Men mat må man jo ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå