Gå til innhold

Flytte fra UK til Norge. Sende flyttebokser

Anbefalte innlegg

Gjest ilisa
Skrevet

Hei... flytter hjem fra Manchester nå. Har bodd her i noen år, og har såklart masse ting & tang. (ikke møbler, men bare 3 - 4 bokser på ca 20 - 30 kg hver) Noen som har erfaringer med å sende ting som cargo med flyselskaper eller evt flyttebyråer. Ble det dyrt? Store prisforskjeller. Jeg har titta litt rundt og det ser ut som det ikke kommer på under £200 for 60kg. Da ikke admin gebyr på flyplasser inkludert. Synes dette er dyrt.

Hjeeeelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg flyttet fra England hadde jeg vel en 5-6 store esker. Jeg brukte Allied Pickfords, flyttebyrå altså. Det kostet vel 4000, men jeg synes det var verdt det.

Gjest gaja ii
Skrevet

IKKE bruk posten!! det gjorde jeg og det ble BARE rot! tok en måneds tid før jeg fikk sakene mine, fordi de hadde havnet i tollen, av alle ting... mente de at jeg skulle fortolle min gamle brukte tv eller?

og da jeg endelig skulle få dem måtte jeg stå og vente i 4-5 timer utenfor, for ingen kunne si meg når postbilen ville komme... og jeg fikk ingen hjelp med å få det innenfor døra..

Gjest ilisa
Skrevet

Takk for svar... det ser ut til at det er den prisen det ligger på Arkana. Jeg synes det er dyrt jeg. Det er jo mange billetter fram og tilbake til England! Kanskje jeg bare kan reise i skytteltrafikk selv hele sommern? Hadde i grunn ikke hatt noe i mot det.... :sjarmor:

Skrevet

hva med å leie eller låne en bil og kjøre hjem? det går jo båter fra flere steder, eller så kan man kjøre om Frankrike?

Skrevet

Søsteren min bodde et halvt år i Paris. Når hun skulle hjem igjen, tok hun kontakt med lastebilselskap for å høre om de hadde noen biler som skulle fra Paris til Oslo i nærmeste fremtid, og som ville ha ekstra plass på hjemveien.

Da fraktet hun selv tingene til et avtalt sted i Paris, og hentet dem på avtalt sted i Oslo.

Aner ikke hva dette kostet.

Men kan jo være en ide å sjekke opp hvis du bor i nærheten av en av de større byene i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...