AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hvordan takler dere de dårlige dagene deres? Og hvor gamle er ungene? Jeg er kronisk syk og ufør, har to barn på 5 og 8, og orker rett og slett ikke mannen mer. Vi har snakket om samvær osv ved en skilsmisse, og han er klar på at han ikke vil ha ungene mer enn annen hver helg, og til nød en dag eller to ekstra i ferier. Men jeg sliter med å forstå hvordan jeg skal takle de dårlige dagene. Når kroppen ikke orker å stå oppreist men begge skal følges opp, mat skal på bordet og Gud forby at jeg i tillegg må måke snø eller lignende samtidig. Anonymkode: d2e8d...626
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Går veldig bra, har barn som er 9 år, har vært alene hele tiden så har aldri hatt noe avlastning, og det har vært mitt valg. Mine barn, mitt ansvar. For min del så ble jeg ufør når de var et par år og det går veldig bra når jeg ikke må forholde meg til noe jobb. Var veldig heldig ble avklart på under 2 år, sliter med kroniske smerter men trener om dagen når barna er på skolen så jeg holder det ved like. Og man klarer det man må, jeg har alltid vært alene, har bare meg selv å stole på da må jeg stille opp på det som er uansett tilstand. Anonymkode: af918...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå