Gå til innhold

Kalkbelegg i dusjkabinett


Kristin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GjestIII

Jeg tar litt Zalo/sun-lingt og dessuten litt eddik i vannet, bra og billig! Så vasker jeg det på med klut og skyller av med dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet ut Cillit Bang nå, og det funker jo! Men var forsiktig og unngikk helst å få det på fugene mellom flisene. Kun på glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet ut Cillit Bang nå' date=' og det funker jo! Men var forsiktig og unngikk helst å få det på fugene mellom flisene. Kun på glasset.[/quote']

Jeg har ikke prøvd Cillit Bang, men har hørt at den skal være enormt effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet ut Cillit Bang nå, og det funker jo! Men var forsiktig og unngikk helst å få det på fugene mellom flisene. Kun på glasset.

Burde vert ulovlig i vanlig husholdning.er så farlig at en bør(skal) ha verneutstyr på seg.

Sprayer du dusjen med dusjvask hver gang du har brukt den? det danner seg fort kalkbelegg i dusj.

Om du ikke har plexiglassvegger kan du bruke jif-skurekrem.

Ellers kan jeg anbefale deg å bruke de nye dampvaskerene. effektivt på dusj/bad.(ikke plexi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bruk Bad og dusj rent fra Casco (kjøpes hos jernvarebutikk)

sprut på, la det virke i 10 min skrubb litt og voila.. no more kalk

ble sikkelig overrasket jeg...

har prøvd med så mye annet rart.. også var det denne her som virket.. (lukter svært lite og er det jeg vil kalle for skånsom.. altså ikke brukt for verneutstyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Shower Clean hos en rørleggerforhandler. HELT supert. Smører dusjen inn, skrubber ligg og den er så god spm ny. Min mann er rørlegger så han kjøpte det på jobben. Helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...