AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hva tenker dere damer om det? Anonymkode: 4a433...aec
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Jeg tenker at det blir alt for lite. Jeg får lite nytelse på 10 sek. Så da må vi ta noen grep så det funker for oss begge. Anonymkode: 9c2f4...003 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 sånn er det herr også, han mener det vil hjelpe om han får utløsning hver dag. Mister lysten på han, han vil jeg skal runke eller suge han, han vil også gå ned på meg osv. Det blir mer mas av det, jeg får ikke orgasme når jeg er med han. Dette tærer på forholdet. Han synes nok det er pinlig. Anonymkode: 646bd...d91
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Hvor ofte har dere sex og er du ny og yngre en hans kone/ex? Anonymkode: fbe1a...199
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Oi det var raskt ja... tror ikke jeg hadde klart å være sammen med en fyr som kommer etter ti sekunder. Anonymkode: 8a9f4...a0b 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oi det var raskt ja... tror ikke jeg hadde klart å være sammen med en fyr som kommer etter ti sekunder. Anonymkode: 8a9f4...a0b Han har mange andre bra kvaliteter, men kanskje dette ikke går. Han sto opp midt på natta å runka i dusjen for noen dager siden. Fordi jeg får nesten avsmak bare han tar på meg. Vi har masse leketøy osv, men det blir ikke brukt. Anonymkode: 646bd...d91
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 Lurer veldig på hva som kan gjøre. Å få han til å gjøre holde igjen øvelser er bare å glemme :p, og i en hektisk hverdag, har man ikke tid til slikt så det skjønner jeg, men finnes det noe hjelp evnt noen andre som har opplevd det selv eller har partner med problemet der dette ble løst? Anonymkode: 4a433...aec
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer veldig på hva som kan gjøre. Å få han til å gjøre holde igjen øvelser er bare å glemme :p, og i en hektisk hverdag, har man ikke tid til slikt så det skjønner jeg, men finnes det noe hjelp evnt noen andre som har opplevd det selv eller har partner med problemet der dette ble løst? Anonymkode: 4a433...aec Hei, Det er en enkel sak, og behandling mot dette problemet. Du kan oppsøke fastlegen din eller laste ned en app og be KRY - legene selge deg en resept på Priligy. Det er ett godt legemiddel som hjelper mot for tidlig utløsning. Ulempen er at den koster litt. For tre stykker må du betale 215 kroner. Men det er verdt det som bare det. Lykke til. Anonymkode: 929fa...339 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å få han til å gjøre holde igjen øvelser er bare å glemme :p, og i en hektisk hverdag, har man ikke tid til slikt så det skjønner jeg, Den skjønte jeg ikke. Slike øvelser må jo gjøres i forbindelse med seksuell aktivitet, og det har dere jo tydeligvis tenkt å ha tid til? Vanlige knipeøvelser og styrking av pc-muskel kan han gjøre hele dagen, sammen med annen aktivitet. Du kan jo foreksempel innta en dominant holdning, og si at dette funker ikke. Null penetrasjon før du kan bevise at du takler 3 minutter med runking eller suging. Anonymkode: 718e8...29f 2
Morpheus Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 Kanskje pule han oftere? Slik at han ikke blir så seksuelt frustrert og kommer med en gang du gir han litt kos? 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 26 minutter siden, Morpheus skrev: Kanskje pule han oftere? Slik at han ikke blir så seksuelt frustrert og kommer med en gang du gir han litt kos? Å gjøre feil ting ofte, er ikke en bedre løsning. Han må ha interesse av å jobbe aktivt og målrettet med å holde ut lengre. Anonymkode: 718e8...29f 1
blasfeminist Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Å gjøre feil ting ofte, er ikke en bedre løsning. Hvem er det som gjør noe "feil"?
Morpheus Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 Ja, det gjør man jo hvis man har sex ofte. Man kommer mye lettere hvis det er lenge siden sist. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 La han tømme seg en gang rett før sex? Det gjorde min ex, og det funka bra. Anonymkode: 8ff2b...386 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #15 Skrevet 2. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han tømme seg en gang rett før sex? Det gjorde min ex, og det funka bra. Anonymkode: 8ff2b...386 Dette Anonymkode: 150b5...793 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #16 Skrevet 2. mai 2020 Hvis du får avsmak av at han tar på deg, er han definitivt ikke den rette for deg. Bytt han ut! Anonymkode: 2406a...df7 3
Gibralfaro Skrevet 2. mai 2020 #17 Skrevet 2. mai 2020 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Fordi jeg får nesten avsmak bare han tar på meg. Anonymkode: 646bd...d91 Kanskje dette har noe med saken å gjøre? Uansett hva KG sier, så er ikke alle menn roboter eller drittsekker. Endret 2. mai 2020 av Gibralfaro 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #18 Skrevet 2. mai 2020 38 minutter siden, blasfeminist skrev: Hvem er det som gjør noe "feil"? Det er ikke en alvorlig feil som sådan, men det er bare å fortsette i et spor som ikke er konstruktivt. Om han etter noen uker holder i 20-30 sek, så er det liksom ikke et kvantesprang. Men så klart kan det kombineres, oftere sex sammen med konkrete øvelser. Å la ham komme tidlig i økta, og så fokusere på hennes forspill og nytelse, kan fungere for noen. Andre menn blir så avtent etter utløsning, at det er bare å glemme. Uansett metodikk, så må han ha en motivasjon for å være med på det, krav, belønning, ros, etc. Anonymkode: 718e8...29f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #19 Skrevet 2. mai 2020 Han er nok nervøs fordi du gir litt diffuse signaler, sex/avsmak... Be han prøve dette nettstedet: edgemeplease.com Anonymkode: 2406a...df7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #20 Skrevet 2. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du får avsmak av at han tar på deg, er han definitivt ikke den rette for deg. Bytt han ut! Anonymkode: 2406a...df7 Det var jo ikke ts som skrev dette. Dette paret må jo ha utfordringer som har startet med noe mer enn at han har for tidlig utløsning? Anonymkode: 718e8...29f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå