Gå til innhold

Vegetar rett til koldtbord

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest2
Skrevet

Hei,

Vi skal ha personalfest i morgen kveld, og jeg må ta med en vegetar-rett til koldtbordet i morgen kveld.

HJELP! Jeg er vegetarianer selv, men er ingen kokk og har utrolig dårlig fantasi.

Noen forslag til hva jeg kan lage og ta med? Please help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skiver med mozzarella, tomat og basilikum, lagt delvis oppå hverandre. Evt skåler med oliven i olje og feta.

Skrevet

Lag en vegetarlasagne. Det er en oppskrift på det på denne siden, hvis du scroller litt nedover.

Skrevet

Dette kommer vel for sent, men en ide til en annen gang kanskje..

Kald pai er utrolig godt på koldtbord. Pai kan jo lages med utallige ingredienser, enten vegetarisk eller med kjøtt, så det er bare å putte i det man ønsker.

Skrevet

Et annet godt tips er taboulleh - couscoussalat - med friske tomater, rødløk, persille, mynte og olivenolje/sitron-dressing. Lett å lage, lett å transportere, og lett sommermat. :)

Gjest gjest2
Skrevet

Tusen takk for alle tipsene jenter. :)

Det ble til at jeg laget den vegetar lasagnen med en salat til. Fikk utrolig mye skryt for denne- til og med av kjøttetere!

Gjest Gjesta
Skrevet
Tusen takk for alle tipsene jenter. :)

Det ble til at jeg laget den vegetar lasagnen med en salat til. Fikk utrolig mye skryt for denne- til og med av kjøttetere!

:) Ja, fikk også mye skryt av ikke-vegeterianere. Fint at den funka for deg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...