AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 For noen uker siden gikk jeg og samboer fra hverandre og jeg hadde en reise til Hellas å se frem til i mai, men den er jo kansellert nå. (Den ble bestilt i desember altså). Den reisen, selv om det er alene, så jeg skikkelig frem til og trengte veldig nå. Har noen noe ide til hva jeg kan gjøre nå? Vil ikke sitte hjemme når jeg likevel har feriefri. Da blir det mer depping, bare. Har i tidlig april bestilt litt camping utstyr, men corona har gjort at dette blir sendt sent i mai.. så ikke sikkert jeg rekker få det i posten til ferien min. setter pris på ideer. Anonymkode: f2691...c67
Tvist Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Tror DNT åpner hyttene nå, så kanskje en fjelltur i flere dager?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: For noen uker siden gikk jeg og samboer fra hverandre og jeg hadde en reise til Hellas å se frem til i mai, men den er jo kansellert nå. (Den ble bestilt i desember altså). Den reisen, selv om det er alene, så jeg skikkelig frem til og trengte veldig nå. Har noen noe ide til hva jeg kan gjøre nå? Vil ikke sitte hjemme når jeg likevel har feriefri. Da blir det mer depping, bare. Har i tidlig april bestilt litt camping utstyr, men corona har gjort at dette blir sendt sent i mai.. så ikke sikkert jeg rekker få det i posten til ferien min. setter pris på ideer. Anonymkode: f2691...c67 Alene ville jeg dratt på et fint hotell et fint sted i Norge du ikke har vært på - inn deg litt luksus (det kan bli kaldt å sove ute i mai) og ta camping til sommeren. Vet jo ikke hvor du bor eller hvor du har vært eller hva som er i grei kjøreavstand, men Røros, Lofoten, Lillesand, Tromøy, Skudeneshavn, Beitostølen, Flåm, Nordkapp? Eller pick a city - Stavanger, Trondheim, Oslo, Bergen, om du vil ha mer urbant? Om du ikke vil være alene - besøke noen som bor langt vekke i Norge som kanskje har behov for et avbrekk? Om du vil ha jentetur - besøke barndomsvenninne, søster, kusine, tante, farmor? Anonymkode: e455c...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå