Sunnys Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Da jeg var barn fikk jeg ei brevvenninne etter et feriebesøk. Vi har holdt kontakten hele veien inn i voksenlivet. men vi kjenner jo ikke hverandre så godt. når vi snakker på tlf så snakker vi gjerne i et par timer.. eller hun snakker. Hun snakker på inn og utpust om de mest u egentlige ting.. en gang la jeg fra meg tlf og gikk å tisset, da jeg kom tilbake snakket hun fortsatt.. merket ikke at jeg var borte engang.. siste året har jeg nesten ikke orket å snakke med henne. synes det både er frekt, uforskammet og egoistisk. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Kommer an på. Er du av typen som venter på at det blir stille før du tar ordet er det fryktelig irriterende. Er du av typen som må ha et spørsmål før du kommer til ordet er det irriterende. Jeg snakker best med de der vi naturlig avløser hverandre, supplerer, der det er naturlig flyt i samtalen hele tiden. Så kan jo være en tanke å vurdere hva slags samtalepartner du er før du bruker slike ord om andre. Anonymkode: 52869...d25 4
Sunnys Skrevet 2. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på. Er du av typen som venter på at det blir stille før du tar ordet er det fryktelig irriterende. Er du av typen som må ha et spørsmål før du kommer til ordet er det irriterende. Jeg snakker best med de der vi naturlig avløser hverandre, supplerer, der det er naturlig flyt i samtalen hele tiden. Så kan jo være en tanke å vurdere hva slags samtalepartner du er før du bruker slike ord om andre. Anonymkode: 52869...d25 Jeg elsker å prate, men synes det er frekt å avbryte andre midt i ei setning.. men med henne har jeg måttet gjort det flere ganger for å i det hele tatt få si noe, men hun er ikke interessert i hva jeg har å si, hun kjører bare på videre. I løpet av en tlf samtale har hun snakket 95% Venter ikke på spm fra henne, for det får jeg ikke. 2
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Er ikke de fleste kvinner sånn da? Bare prater og prater. Si i fra at hun må roe seg litt. 22 minutter siden, Sunnys skrev: en gang la jeg fra meg tlf og gikk å tisset, da jeg kom tilbake snakket hun fortsatt.. merket ikke at jeg var borte engang 🤣🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 35 minutter siden, Sunnys skrev: Jeg elsker å prate, men synes det er frekt å avbryte andre midt i ei setning.. men med henne har jeg måttet gjort det flere ganger for å i det hele tatt få si noe, men hun er ikke interessert i hva jeg har å si, hun kjører bare på videre. I løpet av en tlf samtale har hun snakket 95% Venter ikke på spm fra henne, for det får jeg ikke. Så du synes hun er "frekk, uforskammet og egiostisk" Dette er ikke familie eller nær venninne, kun en gammel brev-venn du knapt har møtt som barn. Og du snakker med henne hele to timer på telefonen. Bare for å skrive frustrerte innlegg her. Bare, hvorfor? Anonymkode: 52869...d25
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 57 minutter siden, Sunnys skrev: Da jeg var barn fikk jeg ei brevvenninne etter et feriebesøk. Vi har holdt kontakten hele veien inn i voksenlivet. men vi kjenner jo ikke hverandre så godt. når vi snakker på tlf så snakker vi gjerne i et par timer.. eller hun snakker. Hun snakker på inn og utpust om de mest u egentlige ting.. en gang la jeg fra meg tlf og gikk å tisset, da jeg kom tilbake snakket hun fortsatt.. merket ikke at jeg var borte engang.. siste året har jeg nesten ikke orket å snakke med henne. synes det både er frekt, uforskammet og egoistisk. Jeg har også en sånn venninne som jeg nesten ikke ser lengre men bare snakker med på telefonen. Hun ringer meg bare for å få luftet hodet når hun er deprimert og har problemer, og da bruker hun meg bare. Hun spø aldri om hvordan jeg har det, bare maser om seg selv på innpust og utpust non-stop. Veldig frekt og slitsomt, men jeg tenker at hun kanskje ikke er sånn når hun har det bra med seg selv. Anonymkode: 6f75e...ba9 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Jeg har også en meget pratsom venninne. På telefon går det greit, jeg kommer til ordet og hun spør litt om ting ang meg. Men når vi fysisk treffes, da går det i ett, man kommer knapt til med egne bidrag til samtalen, og har man ordet, men bruker et millidelssekund tenkepause ang det man forteller om, så har hun tatt samtalen igjen. Forferdelig slitsomt. Anonymkode: ad4e6...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå