Gå til innhold

Badevest/svømmevest til barn som ikke kan svømme

Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen

Var i USA i sommer og så at så mange hadde noen ålreite «badevester» som var lette og ikke i veien for dem.

Har en på 3,5 år som ikke er så vant med å bade, men håper å endre litt på det i år. Han har oppblåsbare armringer, men jeg synes det fungerer dårlig.

Hva bruker dere på ungene deres som ikke kan svømme enda, og som kanskje også er litt engstelige i vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dytter opp denne nå som det snart er sommerferie igjen.

Anonymkode: d825c...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har brukt armringer OG badering. Da kommer hodet godt opp av vannet, så det ikke er så skummelt. Det finnes også baderinger med «sete». Etterhvert armringer og sånn flyte-haifinne. Bare haifinne når barnet er trygt nok til å øve på svømming.

Anonymkode: b24ca...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har også konfidence jacket som brukeren lenket opp til, de er supergode, mitt første barn elsket denne og brukte den masse mitt andre barn liker ikke den klemmene følelsen en vest gir så hun har brukt armringer. 

Det er stor forskjell på armringer i kvalitet, noen gjør mer vondt på huden og barna vil ta de av med en gang. Disser fra aquarapid er veldig gode på da de har en slags skumgummi inni. https://www.ellos.no/aquarapid/aqua-armring-30-kg-yellow/1605081?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=1605081%3B87173%3B4797&gclid=Cj0KCQjwktKFBhCkARIsAJeDT0jieLq6rg353RJZKnQDAIobm1FOYFMv3KXxkA5viAcc2rh41om8TDIaAhyxEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 9a719...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...