Gjest SilliihKitten Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Då var vi vid den tiden på året igen, min födelsedag😞 Vet inte varför men det blir mer och mer deprimerande varje år trots att jag faktiskt aldrig firade min födelsedag när det egentligen bara blir för deprimerande där jag sitter ensam och lusten att skada mig själv eller bara säga tack och adjö blir större😭 Jag har jo också lyst att träffa vänner, ha nån och vära med + inte minst prata med men sanningen är att jag aldrig har vorit så heldig och vet inte hur det är att ha vänner sedan jag aldrig har hatt det och är inte så veldigt flink på det sociala då jag hela livet har vorit änsam, blivit mobbad, slagit och trakasserade osv så tyvärr så har jag inga erfarenhet med hur det är att ha vänner och själv om det är nånting som jag önskar mig veldigt så är jag lite rädd för att jag kommer att måste leva resten av mitt liv i änsamhet då jag har flera ting jag kämpar med, tör inte så mycket så isolert mig själv och endaste gångene jag kommer mig ut är på butiken men bara det också tar all min energi om jag inte knekke samman i gången i gråt och med ångest anfall härifrån till helvetet😭 Men idag är det gala för jag känner extra gött på det idag mtp att det är min födelsedag och jag vaknade för inte länge sen svett, full i ångest och klarar inte sluta gråta för jag vet att jag kommer sitta änsam den här dagen och att jag inte en gång har nån och prata med. Jag har alltid önskat mig vänner men har aldrig vorit nåt heldig med det för, aldrig vorit flink på det sociala sedan jag aldrig har hatt vänner så aldrig fått övning på det osv. Men jag undrade på om det är nån här som kanske är i samme situation eller om det är nån där ute som har en extra plats till ei till i gruppen?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Kjære, skjønne deg, så utrolig trist å lese. Og gratulerer med dagen ❤. Selv pleier jeg bare å feire med familien min, men jeg skjønner jo at din familie sannsynligvis bor i Sverige...? Har du kontakt med dem ihvertfall? Har du prøvd å bli med i en organisasjon? Enten interesseorganisasjon, trossamfunn, politisk parti el? Da får du dekket litt av det sosiale behovet der pluss at det er lettere å få venner når man har felles interesser. Selv synes jeg det er veldig vanskelig å få venner, men takket være organisasjoner jeg er med i har jeg fått venner likevel. Siden du ønsker å komme i kontakt med folk, er det kanskje lurt å skrive alderen din, interesser og hvor du bor, for ingen her aner om du er 20 eller 60, pønker, new ager eller helt alminnelig 😊 ❤❤❤ Anonymkode: 9ec79...f2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå