AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Noen her som bruker denne/har erfaring med denne? Leser den er søt, men ikke overveldende søt, men mer frisk og søt, stemmer dette? Hilsen nyskjerrig 👯♀️ Anonymkode: 2f9cf...98d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bump Anonymkode: 3ef40...e0b ? Anonymkode: 2f9cf...98d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Ville ha lukta på den før jeg kjøpte 😜 Anonymkode: 67e82...f61
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 2f9cf...98d Bring up my post. (selv om posten er din og ikke min) Det er bare et ord man bruker for å hjelpe til med å få tråden synlig igjen... Var bare for å hjelpe deg. Anonymkode: 3ef40...e0b
skruf Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har ikke luktet på akkurat den, men 16-åringen min har Ariana Grande sin parfyme som heter Cloud, og den er ganske god. Søt, men ikke for søt. Passer til ei ung kvinne. Så hvis Sweet like candy er i samme gate som Cloud så er den sikkert ganske okei
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, skruf skrev: Jeg har ikke luktet på akkurat den, men 16-åringen min har Ariana Grande sin parfyme som heter Cloud, og den er ganske god. Søt, men ikke for søt. Passer til ei ung kvinne. Så hvis Sweet like candy er i samme gate som Cloud så er den sikkert ganske okei Takk for svar 🙂 Det sies at cloud er den mest voksende av hennes parfymer 😉 Anonymkode: 2f9cf...98d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ha lukta på den før jeg kjøpte 😜 Anonymkode: 67e82...f61 Problemet er bare at de er utsolgt her jeg bor 😂 har bestilt en travel utgave (7ml) så hvis den ikke er brukans, har jeg ikke brukt en formue på den iallefall 😂 Anonymkode: 2f9cf...98d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bring up my post. (selv om posten er din og ikke min) Det er bare et ord man bruker for å hjelpe til med å få tråden synlig igjen... Var bare for å hjelpe deg. Anonymkode: 3ef40...e0b Åh ja 😂 takk for hjelpen, er ikke så kjent med alle disse ordene jeg 🤣 Ts Anonymkode: 2f9cf...98d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå