paulinemor Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Har hunden din egen Instagram? I så fall hvorfor? Min 11 mnd gamle valp har jeg hatt det til siden den var 6 mnd. Jeg opprettet en egen til den for å ikke bli den eieren som gikk fra å poste bilder av mye forskjellig til at alt plutselig dreier seg om hunden. Så da kan de som ikke liker å bli nedlesset av hundebilder slippe det. Men nå har motivasjon også blitt å dele og få inspirasjon til aktiviteter, trening og få kontakt med andre eiere som har samme rase. ( det er en sjelden rase i landsdelen vi bor i). Jeg poster bilder/videoer 3-4 ganger i uken. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Det er virkelig det teiteste som finnes. Jeg husker tanta mi hadde egen blogg til bikkja si for en del år siden, og jeg trodde den trenden sluttet der, men tydeligvis ikke. Var gøy første gangen jeg var innom. Men etter det blir det jo bare kleint. Jeg har ikke noe intr av å se tusen bilder av en hund. Det er nesten like jævlig som å bli teppebombet med babybilder fra en nybakt bestemor. At du gidder, sier nå jeg. Anonymkode: e279d...69f 2
Troyamin Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Nei. Men så dreier jo mitt liv seg om hund 24/7 Ville derfor vært unaturlig om hundene fikk egen insta. Hva skulle jeg liksom delt på min konto da? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Det er jo bare morsomt 😍😂 gjør det🤗 Anonymkode: cbec0...0a6 4
paulinemor Skrevet 3. mai 2020 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2020 På 2.5.2020 den 5.38, AnonymBruker skrev: Det er virkelig det teiteste som finnes. Jeg husker tanta mi hadde egen blogg til bikkja si for en del år siden, og jeg trodde den trenden sluttet der, men tydeligvis ikke. Var gøy første gangen jeg var innom. Men etter det blir det jo bare kleint. Jeg har ikke noe intr av å se tusen bilder av en hund. Det er nesten like jævlig som å bli teppebombet med babybilder fra en nybakt bestemor. At du gidder, sier nå jeg. Anonymkode: e279d...69f Jeg gjør det fordi jeg liker det. Jeg er hobbyfotograf og jeg liker å trene med hunden. Men fordi jeg vet at det er noen som deg som ikke ikke deler den samme interessen så har jeg to Instagram kontoer. Så det er ikke noe ork for meg😉 det gir meg noe og det gjør at jeg lærer også nye måter å gi hunden variert trening på gjennom andre som har samme interesse. Jeg får også utfordret meg i det å ta bilder, for hunden er ikke det letteste å ta varierte bilder av. 2
Troyamin Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Ikke hør på sånne negative folk. Det er jo ikke disse du vil ha som følgere på Instagram 😄 Jeg (og millioner av andre) synes det er morro å følge hundekontoer! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 Alt man skal irritere seg over 🤷🏼♀️ Det er så enkelt som at man ikke følger de sidene man ikke liker. Hva så om folk har Instagram til kjæledyrene? Eller hva med de som tar naturbilder? Hvorfor er naturbilder (selv de med dårlig kvalitet) en bedre ting å legge ut enn kjæledyr? La nå folk få ha en hobby 😛 Anonymkode: 44da4...b7e 1
parmanoia Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 Det er jo kjæledyrene som gjør Instagram koselig! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 Har ikke hund, men følger en hund. Bajas the Westie eller noe sånn hehe verdens nydeligste hund og nydelig natur. Så koselig😍 Anonymkode: 99093...e27
Emma89 Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 Det er superkoselig !! Spesielt om en får følgere som har samme rase som deg ❤
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 Min instagram-konto er ganske rendyrket på reise og arkitektur, så da jeg fikk hund valgte jeg å lage en egen konto for hundebilder, da jeg ikke ønsket å spamme ned den andre kontoen med hundebilder. Ikke noe ekstra jobb, er innlogget på begge kontoer i appen og det er enkelt å bytte mellom den. Anonymkode: 94dca...6dd 4
Howl Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 Jeg elsker å ha egen instagram til hunden. Da kan jeg dele så mye bilder jeg vil av henne uten at kjente og kjære skal bli bombardert av bilder de ikke bryr seg om. Istedet får jeg hundrevis av følgere som faktisk synes hunden min er vakker, og som VIL se bilder og videoer av henne. Akkurat som at jeg følger andre sine hunder som jeg finner fine og interessante. 4
Tabris Skrevet 3. mai 2020 #14 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har egen instagramkonto og egen Facebook-side for min hundetrening. Dette for å skåne mine vanlige Facebook-venner for altfor mye hundetrening i feeden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #15 Skrevet 3. mai 2020 Vi har egen konto til hunden vår. Jeg poster ganske spesifikt på min egen konto, og selv om det kommer et bilde eller to av hunden på stories til tider, holder jeg meg hovedsaklig til "temaet" mitt. Så vi startet egen konto for hunden, og har blitt venner med flere med samme rase der. Er ikke en super vanlig rase i Norge, så vi følger nesten alle andre med samme rasen XD Det er bare for morro. Vi synes jo hun er supersøt, og liker å dele søte og morsomme øyeblikk med henne med andre Anonymkode: b0ba8...553
Sizz- Skrevet 5. mai 2020 #16 Skrevet 5. mai 2020 På 2.5.2020 den 5.38, AnonymBruker skrev: Det er virkelig det teiteste som finnes. Jeg husker tanta mi hadde egen blogg til bikkja si for en del år siden, og jeg trodde den trenden sluttet der, men tydeligvis ikke. Var gøy første gangen jeg var innom. Men etter det blir det jo bare kleint. Jeg har ikke noe intr av å se tusen bilder av en hund. Det er nesten like jævlig som å bli teppebombet med babybilder fra en nybakt bestemor. At du gidder, sier nå jeg. Anonymkode: e279d...69f Ja men da er det jo bare å ikke følge hundeprofilen da, enkelt og greit:) er verre når folk legger ut på sin egen private profil. Men det er jo nettop det som er meningen med hundeprofil, kun de som er interessert får se 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #17 Skrevet 16. mai 2020 Synes dyrekontoer på insta er koselig jeg. Det skader ingen, ikke noe kroppspress eller kjøpepress. Det er litt reklame ja, for hundemat eller katteutstyr eller lignende, men det er ikke på langt nær så ofte som man ser på populære "menneskekontoer" aka influencere. Ingen barn blir eksponert heller. Koselige bilder av dyr er jo bare sunt for sjelen Anonymkode: 8d154...5af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå