Tiit Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Er det virkelig noen som mener at de kan se hvilket stjernetegn folk er født i? Og da mener jeg jo selvfølgelig at de kan se det, og at det faktisk stemmer med virkeligheten. Noen som kan det, eller vet at noen kan? Isåfall syns jeg det er litt rart altså..
Gjest Chrizzy Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Jeg kjenner noen som mener at hun kan det. Men at det kan bli feil fordi hun kan blande tegnet noen er født i (solen) med ascendantet. Vet ikke om det sa deg noe
Gjest afagg Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 De fleste klare å gjette seg fram til det på noen par forsøk. Noen tror de har gudommelige evner fordi de klarer det.
Gjest :) Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Jeg kan ikke se stjernetegn, men jeg ser veldig lett hvilke måneder folk er født i. Om det har med årstidene å gjøre eller hva vet jeg ikke.. Kan hende det er det de mener. Bare at det høres mer fancy ut med "oouuhh-jeg-leser-stjernetegnet-ditt"..
Gjest Embla s Skrevet 13. juli 2005 #5 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har opplevd å gjette rett stjernetegn på mennesker på bakgrunn av utseende et par ganger. Men det kan ha vært flaks og tilfeldigheter.
Gjest Chica Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Jeg møtte en engang som etter å ha snakket med meg i fem minutt spurte om jeg var født i **, og det stemte. Rett etterpå spurte han om jeg var enebarn. Det og stemmer. Har i etterkant fått vite at han driver med healing etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå