AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Hei, jeg er 16 år gammel, og er en naturist. Har vært dette en stund nå, men har kun praktisert mens jeg har vært på rommet mitt eller hjemme alene. Siden jeg er 16 år, så kan jeg ikke kjøre meg selv til nakenstrender, og har ikke sagt til en sjel at jeg er naturist. Ønsker å praktisere dette enda mer, men vet ikke hvordan jeg skal ta opp temaet med foreldre uten at det skal bli klein stemning. jeg vil kunne ha friheten til å gå naken fra rommet til badet, og tilbake. og være på rommet naken uten å tenke på at jeg må legge meg kjapt under dyna om noen skulle kommet inn.. Så er det noen på KG som har vært i samme situasjon som meg? hvordan tok dere det evt opp med foreldre for å kunne praktisere så mye du ville? Anonymkode: 0baa7...a04
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Om du velger å være naken så må du bare være tøff nok til å stå frem. Gå naken til badet og ikke dekke deg til om noen kommer inn. Om mine barn plutselig i en alder av 16 gikk naken til badet igjen slik som når de var yngre så ville jeg ikke reagert på dette. Min datter på 20 har aldri vært sjenert for meg og vi har vært naken sammen på badet eller i fellesgarderober hele hennes liv. Min sønn ble sjenert i 7-8årsalderen, og stengte dørene. Da valgte jeg å dekke meg til, men om han hadde gått naken nå så ville jeg tenkt at han er trygg på meg og jeg ville sikkert gjort det samme. Vi er ingen naturistfamilie, men dette er for meg normal nakenhet. Jeg går gjerne naken mellom rommene når jeg er alene, eller sammen med min samboer. Men tar hensyn om andre er på besøk. Anonymkode: 4f608...aa3 1
aksase Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Det krever litt mot, men jeg tror jeg ville begynt å gjøre de tingene du sier du ønsker å gjøre, være naken på rommet og gå naken mellom rom og bad. Om du f.eks. er naken på rommet ditt og noen banker på, så be dem komme inn uten at du dekker deg til. Kanskje blir de litt sjokka, unnskylder seg og rygger raskt ut igjen, eller de lurer på hva du driver med. Eller kanskje later de som ingenting. Uansett får du en gylden anledning til å få forklart dem hvordan du føler det. Forhåpentligvis forstår de deg og gir deg frihet til å være naken hjemme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå