AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Lurer på om dere kvinner mener sex er viktig i forholdet, eller gjør dere det for å glede mannen? Selv er jeg mann og lever i et forhold der vi ikke har hatt sex på over to og et halvt år. Ingen fysiske skavanker på noen av oss, men må jo innrømme at det går hardt ut over den psykiske biten. Anonymkode: 0c5b2...afb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Sex er viktig for meg. Her er det han som ikke vil. Anonymkode: 928c6...e59 4
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 For mange damer er det viktig i så måte fange mannen inn i et forhold så blir det nedprioritert en del etter det. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 Jeg ville ikke sagt viktig, men jeg er opptatt av det. Tenker på sex, dagdrømmer, onanerer osv. Og har sex med mannen ca. hver tredje dag, han vil ha litt hviletid slik at vi begge tar oss tid og nyter hver gang. Jeg setter pris på det, og vi har den kjærligste sexen jeg har opplevd. Meeen, jeg kunne jo peist på som kaniner også! Han er deilig, jeg er deilig, sexen er deilig, jeg blir kåt med en gang jeg merker at blikket hans endrer seg, som viser meg at nå skal han begynne å stryke meg nedover ryggen til rumpa (da er han kåt). Jeg er 30 år og har aldri hatt lav sexlyst, vet ikke hvordan det kjennes eller merkes. Jeg skrur det på som en lysbryter. Så jeg elsker sex med mannen. Vi har i tillegg et dypt og kjærlig forhold og god kommunikasjon, så en sving i sexlivet til det verre ville fått meg til å aktivt jobbe med det sammen, hadde ikke sett ned på han eller syntes synd på meg selv. Og jeg nekter å la han forsvinne inn i ei boble der vi ikke prater ut og ordner opp, det er verre for meg enn at vi skulle hatt et ikke-optimalt sexliv. Anonymkode: 29092...438 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Ja, alt tilsier at kvinner har like stor sexlyst som menn, men dessverre er folk fortsatt ekstremt farget av en kultur der menns seksualitet er blitt sett på som det viktige. Det man ser er annerledes er mer hva som skal til for at en kvinne føler lyst enn det en mann gjør, og man må gjerne pleie forholdet og følelsene om man skal ha et bra sexliv. Anbefaler dere å gå til sexolog for å få tips og råd, for det er selvsagt noe som er galt i forholdet når dere ikke har sex på flere år. Anonymkode: 28368...f6d 12
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Etter 9 år er det fortsatt viktig, men det er ikke limet i forholdet som mange andre mener. Anonymkode: eed50...315 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: For mange damer er det viktig i så måte fange mannen inn i et forhold så blir det nedprioritert en del etter det. Tull og fjas. Anonymkode: 28368...f6d 28
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 For meg er det viktig, godt og vi er der at tre dager uten sex er lenge 😊 Vi har et trygt og godt sexliv. Han forteller meg sjeldent hva som var feil, for det merker han at jeg er i stand til å oppdage under akten. Men er veldig flink til å skryte av det som utmerker seg som digg. Han er også veldig flink til å få meg til å føle meg pen om dagen, og sexy om natten. Mao gjør han alt riktig, i forhold til å bygge meg opp. Og han kritiserer meg nesten aldri. Han gir utrykk for at han opplever det slik også. Anonymkode: 85013...0f1 2
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tull og fjas. Anonymkode: 28368...f6d For deg kansje, men realiteten er nok slik jeg skisserer det her desverre. 1
S4050-R40B Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 Ja, det er viktig. Veldig viktig. Men har aldri hatt, og kommer aldri ha sex "for å glede mannen". Jeg er ikke en vare eller tjeneste for hans glede. Og han er ikke det for meg heller. Sexlyst går opp og ned i perioder, for begge parter, og begge parter må kommunisere og jobbe sammen for å opprettholde sexlivet. Går det mer enn en ukes tid uten samleie så har vi sammen prøvd å finne årsak, og løsning. Ikke alltid det faktisk fører til sex der og da, men det er et utgangspunkt. Over 12år sammen nå, så det funker for oss iallefall. 2
I'm just a girl Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 Ekstremt viktig! Ble slutt med eksen fordi han var aseksuell. 3
Pointman Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 Er vel sånn circa like lenge siden sist for meg og min kone også, og sant å si har det vært utrolig magert de siste 15 årene. Helt katastrofe! Holdt ut for barna, spesielt grunnet omstendigheter som gjør at en "vanlig skilsmisse" med barnefordeling, bosted osv er umulig. Og ikke har hun noen andre heller, så for henne er sex tydeligvis ikke viktig. Og bare for å sagt det, når jeg har sex har tilfredsstillelse av kvinnen absolutt prioritet, så det er ike noe der. 1
Gjest Aniita Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om dere kvinner mener sex er viktig i forholdet, eller gjør dere det for å glede mannen? Selv er jeg mann og lever i et forhold der vi ikke har hatt sex på over to og et halvt år. Ingen fysiske skavanker på noen av oss, men må jo innrømme at det går hardt ut over den psykiske biten. Anonymkode: 0c5b2...afb Sex er kjempeviktig i et forhold. Det har å gjøre med nærhet og det å ville ha lyst på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 Det er veldig viktig. Har aldri hatt det kun for å glede mannen. Her er det vel jeg som lengter mest etter sex. Det er nesten så jeg synes det er litt dårlig gjort at når han endelig vil, får han når som helst (for jeg er jo overklar😂), mens det sjeldent er motsatt. Hadde vi hatt sex sjeldnere enn vi har nå, hadde det vært et problem, i og med at det fortsatt er tidlig i forholdet. Selvfølgelig er det tørkeperioder om man har barn osv... Men nei, sex kun for mannens del har hittil i livet ikke skjedd. Anonymkode: 9bc50...bee 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #15 Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: For deg kansje, men realiteten er nok slik jeg skisserer det her desverre. Nei det var realiteten for deg. Det er dermed ikke sagt at det er sånn for andre par. Du kan ikke bruke din personlige erfaring fra et forhold som du har brettet ut på KG til det kjedsommelige som fasit. Anonymkode: 6218d...4db 24
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #16 Skrevet 1. mai 2020 Sex og kjærlighet er det viktigste i livet. Anonymkode: a5aa9...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #17 Skrevet 1. mai 2020 For meg er det veldig viktig og viktigere enn for mannen. Anonymkode: f63d8...d31 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #18 Skrevet 1. mai 2020 Ja det er viktig. Jeg kunne gjerne hatt det ganske ofte (noen ganger i uka), men blir kanskje 1-2 ganger i mnd pga han har for tiden veldig dårlig sexlyst. Stress, flere barn, mas fra kompiser osv osv.. Anonymkode: 2c676...176 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 8 minutter siden, Pointman skrev: Er vel sånn circa like lenge siden sist for meg og min kone også, og sant å si har det vært utrolig magert de siste 15 årene. Helt katastrofe! Holdt ut for barna, spesielt grunnet omstendigheter som gjør at en "vanlig skilsmisse" med barnefordeling, bosted osv er umulig. Og ikke har hun noen andre heller, så for henne er sex tydeligvis ikke viktig. Og bare for å sagt det, når jeg har sex har tilfredsstillelse av kvinnen absolutt prioritet, så det er ike noe der. TS her. Da er vi i samma båt. Bor kun sammen pga barn. Vi har vært sammen i straks 17 år og ja de 15 siste har vært labre. Anonymkode: 0c5b2...afb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: For deg kansje, men realiteten er nok slik jeg skisserer det her desverre. Nei, det stemmer ikke. Anonymkode: 28368...f6d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå