AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Hei. Må spørre kg da jeg er usikker....hos jenter så er brystvortene like flate som hos gutter ikke sant,? Vår datter på 7.5 år har ytterkant av brystvortene litt ut fra huden...lignet litt på to bittesmå kuler....er dette vanlig, eller er hun tidlig i gang? Hadde jo håpet det skulle ta noen år til? Anonymkode: e2b8d...dff
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Det kommer vel an på vekta - lubne gutter har jo også dette. Men er jenta mager ville jeg nok kanskje (som mor til 8år gammel jente selv), begynt å frykte/tenke på smått begynnende pubertet. Anonymkode: e1989...3b1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer vel an på vekta - lubne gutter har jo også dette. Men er jenta mager ville jeg nok kanskje (som mor til 8år gammel jente selv), begynt å frykte/tenke på smått begynnende pubertet. Anonymkode: e1989...3b1 Hun er slank. 136 cm høy og ca 25 kg. Anonymkode: e2b8d...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå