AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Tuller de med deg. Lager de ofte propp? Anonymkode: b7abf...c61
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, Sammy! skrev: Hva er kveming? Å kveme = Å surre, rote rundt uten mål og mening, evt snakke mye tull. (Å kveme – kvemer – kvemte/kvema – har kvemt/kvemi / Ikke kvem så fælt’a) Anonymkode: b7abf...c61
Sammy! Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å kveme = Å surre, rote rundt uten mål og mening, evt snakke mye tull. (Å kveme – kvemer – kvemte/kvema – har kvemt/kvemi / Ikke kvem så fælt’a) Anonymkode: b7abf...c61 Å....... nei jeg opplever ikke det. Kun en gang utenfor apoteket, forbanna kjerring gikk MELLOM meg og datteren min to ganger for å prate med ei venninne lenger bak i køen! Jeg syns det var svært provoserende at hun ikke holdt avstand. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å kveme = Å surre, rote rundt uten mål og mening, evt snakke mye tull. (Å kveme – kvemer – kvemte/kvema – har kvemt/kvemi / Ikke kvem så fælt’a) Anonymkode: b7abf...c61 Jeg opplever selvsagt aldri «kveming» noe sted som helst, om det ikke da er fra åpenbart psykisk syke personer. Men de lever man med. Anonymkode: e2082...271
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Å kveme = Å surre, rote rundt uten mål og mening, evt snakke mye tull. (Å kveme – kvemer – kvemte/kvema – har kvemt/kvemi / Ikke kvem så fælt’a) Anonymkode: b7abf...c61 Hvilken dialekt er dette? Anonymkode: 4f66d...09c
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 Dårlig fantasi, TS? https://forum.doktoronline.no/topic/411734-hva-betyr-å-kveme/
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 Ja de siste par ukene har jeg opplevd at folk surrer frem og tilbake i butikkene, og veldig mange tar INGEN HENSYN. Jeg har nesten gitt opp og forventer å bli smittet😞fordi jeg møter folk overalt i det offentlige rom som ikke tar hensyn. Anonymkode: 4e1b1...def
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 2 timer siden, Dævendøtte skrev: Dårlig fantasi, TS? https://forum.doktoronline.no/topic/411734-hva-betyr-å-kveme/ Ingen sammenheng. Anonymkode: b7abf...c61
Gjest Optimo Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tuller de med deg. Lager de ofte propp? Anonymkode: b7abf...c61 Men men. Bare noe du tenkte på? PS: har du fått rettighetene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå