AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Hei! Jeg er en jente på 25 år og har nettopp begynt å få litt mer interesse for å ta vare på huden min. Har til nå vasket ansiktet kun med vann og that's it, men nå vil jeg et steg videre. Hvordan få sånn smooth hud uten foundation? Sliter med svarte prikker på nesen og liiitt ringer under øynene (småbarn i hus 😂 ). Hva bør jeg bruke nå i min alder generelt? Dine beste tips mot perfekt hud? 😄 I dag har jeg renset ansiktet med olivenolje, eneste jeg hadde i hus nå 1 mai 😂 Setter stor pris på produktnavn, jeg er mest på utkikk etter så naturlige produkter så mulig og cruelty free 😄 Anonymkode: c9bcd...1b9
dårligpåbrukernavn Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Anbefaler deg merket dermalogica, kan kjøpes på apotek! Jeg elsker det, bruker rens og fuktighetskrem fra merket ☺️ The body shop har aldri testet sine produkter på dyr har jeg lest, jeg bruker skrubb og fuktighetskrem til kroppen derfra! For å holde urenheter vekk fra huden er det nok med rens og fuktighetskrem for min del, en sjelden gang ansiktsmaske 😌
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Anbefaler deg å ta en hudanalyse hos en salong/klinikk først. Dumt å kjøpe produkter som ikke er ment for huden din. Anonymkode: 23f37...fa1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå