Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnemor og jeg har 50/50 omsorg for vårt barn. Vi har avtalt å ha barnebesøk fra skole annenhvert år, og i år er det min tur. Barnet hadde bursdag i forgårs. Jeg mener at et barnebesøk ikke er noe god ide nå, men har havnet i en kjempekrangel med Barnemor fordi hun mener jeg skal ta dette igjen senere. Jeg har sagt at dersom korona situasjonen blir bedre innen de nærmeste ukene, så skal jeg selvsagt holde selskap. Men hun mener at uansett om dette varer til jul så skal jeg invitere til besøk da. 

Vi feirer barnet hjemme og vi ga litt ekstra i presang siden det ikke ble besøk nå. Jeg synes ikke vi skal ha besøk dersom ting varer helt til august f.eks? Eller gjør dere andre det? 

Jeg har forklart situasjonen for barnet og det er ikke noe big deal for barnet. 

Jeg er ikke ute etter å lage bråk. Hvis det er sånn alle andre gjør det så skal jeg selvsagt bøye meg.. Ville derfor høre hva andre gjør? 

Anonymkode: 3d519...e0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vårt barn hadde bursdag i april. Vi har avtalt å feire sammen med tre andre i klassen som har bursdag i mars/april/mai når det er greit å ha selskap igjen. På den måten blir det ikke kjempemange selskaper som hoper seg opp samtidig når den tid kommer.

Anonymkode: 4dbec...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov med bursdagsfeiring. Inviter de som er på gruppe med ditt barn på skolen og feire ute. 

Når det er sagt ble min datter 9 år nå. Hun pleier å feire med sin beste venninne å invitere alle jentene i klassen. Men, pga at de ikke alle er på samme gruppe, så dropper vi det. Vi dropper barnebursdag i år, også feirer min datter og bestevenninna sammen, minibursdag, i stedet.

Anonymkode: c2c46...a94

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vårt barn hadde bursdag i april. Vi har avtalt å feire sammen med tre andre i klassen som har bursdag i mars/april/mai når det er greit å ha selskap igjen. På den måten blir det ikke kjempemange selskaper som hoper seg opp samtidig når den tid kommer.

Anonymkode: 4dbec...9c9

Det er greit med selskap nå.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit med selskap nå.

Hvor stort selskap kan man ha?

Anonymkode: 06410...498

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stort selskap kan man ha?

Anonymkode: 06410...498

De kan invitere de som de er på gruppe med på skolen.

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har avtalt å ha barnebesøk fra skole annenhvert år, og i år er det min tur.

Barnebesøk, er det et rart dialektord et sted i landet? Jeg skjønner jo at det snakkes om barneselskap, jeg bare er nysgjerrig på ordet...

Anonymkode: fedad...539

AnonymBruker
Skrevet

Min svigerfamilie fra Bergensområdet snakker om bursdagsbesøk når det er bursdagsselskap. Regner med kanskje det er snakk om de trakter.

Anonymkode: c7cd6...c19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra og med 07. mai kan man være opptil 50 personer på arrangerte steder. Vet ikke om barnebursdager blir lagt under dette.

Anonymkode: b2ff8...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...