Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett komme i kontakt med seg selv. Tips? 31 år, to barn. Har jobb, utdanning, kjæreste men føler livet står på vent og at jeg venter på noe. Skulle ønske jeg bare kunne nyte hverdagen, de små tingene.. Håper det er greit jeg spør her! 

Anonymkode: dc731...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meditasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må prøve nye ting. Ikke være redd. Tenk utafor boksen ;) Er det noe du aldri før har prøvd, men alltid hadd lyst? ikke vent for lenge for en dag kan mulighetene glippe...

Ikke bry deg om å gjøre feil.Skal du finne ut av hvem du er og hva du vil, må du først ha gjort feil. Mange mange feil. Lykke til ;)

Anonymkode: 33d52...416

• Liker 1
Skrevet
På 1.5.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Rett og slett komme i kontakt med seg selv. Tips? 31 år, to barn. Har jobb, utdanning, kjæreste men føler livet står på vent og at jeg venter på noe. Skulle ønske jeg bare kunne nyte hverdagen, de små tingene.. Håper det er greit jeg spør her! 

Psykedelika. Du og livet ditt vil bli forandret, aldri til å bli glemt. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Conal skrev:

Psykedelika. Du og livet ditt vil bli forandret, aldri til å bli glemt. 

Hva mener du med dette? 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dette? 

Med psykedelika vil du oppleve ting så radikalt og episk at det vil forandre deg. Det vil forandre alt. 

Dette er ikke lek. 

Psykedelika er det mektigste som finnes. 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Conal skrev:

Med psykedelika vil du oppleve ting så radikalt og episk at det vil forandre deg. Det vil forandre alt. 

Dette er ikke lek. 

Har ikke tenkt å prøve det ut nei. 

Gjest Aniita
Skrevet
1 time siden, Conal skrev:

Dette er ikke lek. 

Ja, til det verre. Det gir bare hallusinasjoner og vrangforestillinger. Som for mange tar årevis på å bli kvitt hvis man først har blitt skada. 

Gjest Aniita
Skrevet
På 1.5.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Kan det være noe fra barndommen? Følelsen av at du venter på noe viktig, en viktig person i livet ditt? Det er utrolig hvordan barndommen gjentar seg selv i voksen alder.

Meditasjon, som nevnt, og yoga, vil ved regelmessig praktisering få deg til å føle at du er mye mer tilstede i egen kropp og nyter nuet. Hvis du føler at du ikke har tid til det, er nettopp da man bør gjøre det.

Men det er nok mange som kan føle det sånn i livet. At man venter på at noe stort skal skje, at en dag så vil alt bli fantastisk osv.

Skrevet

Kanskje det ikke er så verst å ha det du har? Kanskje det ikke er så langt unna det du søker og kanskje for alt du vet at du ikke trenger å søke det engang?

Skrevet
4 timer siden, Aniita skrev:

Ja, til det verre. Det gir bare hallusinasjoner og vrangforestillinger. Som for mange tar årevis på å bli kvitt hvis man først har blitt skada. 

Du har det omvendt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...