AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Smittevernekspert tror det verste er over i løpet av 6/8 uker. det hadde jo vært strålende om det stemte, kan det være en mulighet at det gir seg og ikke kommer i flere bølger? stusser litt da, det er vel samme dame som samtidig sier at det er skandale å åpne samfunnet. https://www.google.no/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/helse-og-livsstil/helse/2020/04/25/195673229/norsk-smittevernekspert-jeg-tror-det-verste-er-overstatt-i-lopet-av-6-8-uker Anonymkode: b8fae...8e0 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Kommer en topp om 2 uker. (Ironi) Håper dette stemmer- jeg var en av de som fikk totalt panikk da korona kom til Norge. Jeg trodde aldri dette kom til å gå bra. Jeg var livredd. Nå ser jeg mer positivt på det...👍 Anonymkode: d5d35...814 10
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Så lenge det er smitte i befolkningen vil den naturlig nok øke når folk begynner å omgås mye mer. Det kommer til å gå mye senere her i Norge pga nedstengingen, så jeg har mine tvil på at det kommer en topp før til høsten. Jeg tror ikke dette viruset bare fordufter vekk. Anonymkode: 3a138...854 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 I resten av Europa kan jo det stemme, men her har vi jo knapt begynt Anonymkode: 62473...30f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I resten av Europa kan jo det stemme, men her har vi jo knapt begynt Anonymkode: 62473...30f Hva mener du? Anonymkode: c96d1...049
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer en topp om 2 uker. (Ironi) Håper dette stemmer- jeg var en av de som fikk totalt panikk da korona kom til Norge. Jeg trodde aldri dette kom til å gå bra. Jeg var livredd. Nå ser jeg mer positivt på det...👍 Anonymkode: d5d35...814 Samme her... Må bare håpe Anonymkode: b8fae...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det er smitte i befolkningen vil den naturlig nok øke når folk begynner å omgås mye mer. Det kommer til å gå mye senere her i Norge pga nedstengingen, så jeg har mine tvil på at det kommer en topp før til høsten. Jeg tror ikke dette viruset bare fordufter vekk. Anonymkode: 3a138...854 men tror hun mener at det kan "Gå over" uten den berømte flokkimmunuteten Anonymkode: b8fae...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Og der var spåkula igang igjen. 🙄 Anonymkode: c78af...0e7 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: men tror hun mener at det kan "Gå over" uten den berømte flokkimmunuteten Anonymkode: b8fae...8e0 Så lenge vi ikke kan stenge ned samfunnet i månedsvis og ikke engang omgås familie og så lenge ikke alle andre land gjør akkurat det samme samtidig, så synes jeg det er noe naivt å tro at det bare forsvinner av seg selv. Så lenge viruset har en vert og mulighet til å spre seg videre er det ikke noen grunn til å tro at det vil forsvinne. Hun belager seg også vekdig på en varm sommer, så hun har vel ikke heller tatt i betraktningen at veldig mange tusen mennesker i Norge bor i arktis. Det blir sjeldent glohete somre der. Anonymkode: 3a138...854 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge vi ikke kan stenge ned samfunnet i månedsvis og ikke engang omgås familie og så lenge ikke alle andre land gjør akkurat det samme samtidig, så synes jeg det er noe naivt å tro at det bare forsvinner av seg selv. Så lenge viruset har en vert og mulighet til å spre seg videre er det ikke noen grunn til å tro at det vil forsvinne. Hun belager seg også vekdig på en varm sommer, så hun har vel ikke heller tatt i betraktningen at veldig mange tusen mennesker i Norge bor i arktis. Det blir sjeldent glohete somre der. Anonymkode: 3a138...854 og varme land har jo ikke sluppet unna.. Men kan jo hende det går over likevel...? Anonymkode: b8fae...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: men tror hun mener at det kan "Gå over" uten den berømte flokkimmunuteten Anonymkode: b8fae...8e0 er jo ikke noe mer spåkule det her, enn å tro at det kommer en bølge til høsten Anonymkode: b8fae...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smittevernekspert tror det verste er over i løpet av 6/8 uker. det hadde jo vært strålende om det stemte, kan det være en mulighet at det gir seg og ikke kommer i flere bølger? stusser litt da, det er vel samme dame som samtidig sier at det er skandale å åpne samfunnet. https://www.google.no/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/helse-og-livsstil/helse/2020/04/25/195673229/norsk-smittevernekspert-jeg-tror-det-verste-er-overstatt-i-lopet-av-6-8-uker Anonymkode: b8fae...8e0 Enig, tipper vi er tilbake til normalen på sensommeren. Ikke helt, da, slutt på håndhilsing, og folk vil fortsatt holde litt avstand. Men i praksis det meste som før. Anonymkode: c94ec...ef1 5
Harlekin Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: og varme land har jo ikke sluppet unna.. Men kan jo hende det går over likevel...? Anonymkode: b8fae...8e0 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge vi ikke kan stenge ned samfunnet i månedsvis og ikke engang omgås familie og så lenge ikke alle andre land gjør akkurat det samme samtidig, så synes jeg det er noe naivt å tro at det bare forsvinner av seg selv. Så lenge viruset har en vert og mulighet til å spre seg videre er det ikke noen grunn til å tro at det vil forsvinne. Hun belager seg også vekdig på en varm sommer, så hun har vel ikke heller tatt i betraktningen at veldig mange tusen mennesker i Norge bor i arktis. Det blir sjeldent glohete somre der. Anonymkode: 3a138...854 Såvidt jeg har fått med meg, trenger det ikke være enormt varmt, men mye direkte sollys. Der tror jeg vi i Norge og Norden står sterkt i og med at det er mai og ikke november nå. Hvis vi får en bra sommer nå 🙏
Krantz95 Skrevet 1. mai 2020 #15 Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smittevernekspert tror det verste er over i løpet av 6/8 uker. Anonymkode: b8fae...8e0 Høres bra ut! Gleder meg til den politiske oppvasken som vil komme etter hvert. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #16 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, Krantz95 skrev: Høres bra ut! Gleder meg til den politiske oppvasken som vil komme etter hvert. Lurer på hvilket vaskemiddel de kommer til å bruke. Anonymkode: 7bbb9...e83 1
Harlekin Skrevet 1. mai 2020 #17 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvilket vaskemiddel de kommer til å bruke. Anonymkode: 7bbb9...e83 Antibac 😄 5
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 1. mai 2020 #18 Skrevet 1. mai 2020 Lov å håpe. Tror egentlig ikke det gir seg før det kommer en vaksine. Hvis det kommer en i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig, tipper vi er tilbake til normalen på sensommeren. Ikke helt, da, slutt på håndhilsing, og folk vil fortsatt holde litt avstand. Men i praksis det meste som før. Anonymkode: c94ec...ef1 Hvor naiv går det an å bli?? Det er ikke mange som er smittet av corona i Norge... Det vil blusse opp kraftig senere i år uten strenge tiltak. Høsten/vinteren som kommer blir ikke en dans på roser... Anonymkode: c664e...f42 3
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 Håper toppen er nådd og at viruset dør ut nå. Drittlei hele dritten.
Anbefalte innlegg