Gjest Temaa Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Jeg skal i bryllup til lørdag, og jeg har kjøpt ny kjole for anledningen. Den er lang med spagettistropper, i litt skinnende satengstoff. Jeg vil vel kalle den beige eller champagnefarget. Over brystet har den blomstermønster i grønn/brun/rosa. Det heter seg jo at man ikke skal gå med hvitt i bryllup, men høres dette ut som noe jeg kan gå med? Den er jo ganske lys.. T.
MH Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Jeg hadde syntes det var helt fint at du kom med en sånn kjole i mitt bryllup. Er du usikker, hør med vertskapet, noen er mer nøye på sånt enn andre.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Jeg ville forsikret meg om at bruden ikke gikk med samme farge, for det blir mer og mer vanlig for bruder å velge champagnefarget. Jeg ville i alle fall ikke stilt i samme farge som bruden, for det blir helt feil i mine øyne.
Lemona Skrevet 24. juni 2005 #4 Skrevet 24. juni 2005 Over brystet har den blomstermønster i grønn/brun/rosa. T. Jeg synes dette gjør at det må være helt uproblematisk å gå i den kjolen. Hadde den vært helt ensfarget hadde jeg vært mer usikker. Hva med et sjal i en av de fargene som er i blomstermønsteret?
Søta Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Du bør vel ha sjal - iallefall om du skal i kirka... Ikke bare skuldre der. Hør hvilken farge bruden har på kjolen - du skal vel strengt tatt ikke ha lysere farge enn henne
BergensBrud05 Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes dette gjør at det må være helt uproblematisk å gå i den kjolen. Hadde den vært helt ensfarget hadde jeg vært mer usikker. Hva med et sjal i en av de fargene som er i blomstermønsteret? Tenk også på sko, smykker etc. Hvis du velger de i en av fargene er du i hvert fall garantert å ikke se brudete ut
Gjest Temaa Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 Takk for svar! Det fulgte sjal med kjolen, og sjalet er i samme blomstermønster som det er over brystet. Bruden vil ikke si noe om kjolen sin T.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå