Gå til innhold

antrekk for gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Temaa
Skrevet

Jeg skal i bryllup til lørdag, og jeg har kjøpt ny kjole for anledningen. Den er lang med spagettistropper, i litt skinnende satengstoff. Jeg vil vel kalle den beige eller champagnefarget. Over brystet har den blomstermønster i grønn/brun/rosa.

Det heter seg jo at man ikke skal gå med hvitt i bryllup, men høres dette ut som noe jeg kan gå med? Den er jo ganske lys..

T.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde syntes det var helt fint at du kom med en sånn kjole i mitt bryllup. Er du usikker, hør med vertskapet, noen er mer nøye på sånt enn andre.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville forsikret meg om at bruden ikke gikk med samme farge, for det blir mer og mer vanlig for bruder å velge champagnefarget.

Jeg ville i alle fall ikke stilt i samme farge som bruden, for det blir helt feil i mine øyne.

Skrevet
Over brystet har den blomstermønster i grønn/brun/rosa.

T.

Jeg synes dette gjør at det må være helt uproblematisk å gå i den kjolen. Hadde den vært helt ensfarget hadde jeg vært mer usikker. Hva med et sjal i en av de fargene som er i blomstermønsteret?

Skrevet

Du bør vel ha sjal - iallefall om du skal i kirka... Ikke bare skuldre der.

Hør hvilken farge bruden har på kjolen - du skal vel strengt tatt ikke ha lysere farge enn henne

Skrevet

Jeg synes dette gjør at det må være helt uproblematisk å gå i den kjolen. Hadde den vært helt ensfarget hadde jeg vært mer usikker. Hva med et sjal i en av de fargene som er i blomstermønsteret?

:Nikke:

Tenk også på sko, smykker etc. Hvis du velger de i en av fargene er du i hvert fall garantert å ikke se brudete ut :)

Skrevet

Oooops. Ble dobbelt opp det :wink:

Gjest Temaa
Skrevet

Takk for svar! :)

Det fulgte sjal med kjolen, og sjalet er i samme blomstermønster som det er over brystet.

Bruden vil ikke si noe om kjolen sin :)

T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...