Gå til innhold

Benytte innetiden til å rydde litt i skuffer og skap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg gjøre nemlig og det kan også leveres på posten i spesielle fretex-poser (som visstnok finnes gratis på posten) og så koster det femti kroner å sende en pose hvis det ikke er containere i nærheten. Jeg har mange i min nærhet, så da blir det gratis levering på meg. Det går faktisk også an å levere hullete tøy som de bruker på annet vis også. Det visste jeg ikke, så her skal det vårryddes i ukene som kommer. Deler denne med dere. Nyttig info der. :jepp: Luftigere garderobeskap, here I come! *blir du med på en rydd?* 
                                                                   https://www.fretex.no/gi-til-fretex/fretex-paa-posten  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Surpomp. 

Anonymkode: 71496...518

Frekkas. 

Anonymkode: 55272...4b7

• Liker 1
Gjest Lasox
Skrevet

Jeg har benyttet meg mye av tiden min til å måke ute på hytta etter at forbudet ble opphevet, men selvfølgelig fint alternativ å rydde i hyller og skaper, men jeg vet at fretex tar ikke imot flere fortiden, men det går jo an å legge gratis annonse på finn.no om klær gis bort? Sikkert noen som trenger det. :)

Skrevet

...eller man kan rydde alt klart og oppbevare det i et kott eller i en bod til tidene blir normale igjen? :jepp: 
Hovedsaken er vel at man gjør jobben hjemme, så er det gjort når det er tid for å ta det videre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...