Gå til innhold

Busstur med 50 stk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 3.5.2020 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Men penger skal inn om 3 uker. De skal booke fly, buss, hoteller. Polens grenser er stengt ut mai i første omgang. De har fått en pris, men dette var før corona kom.

Anonymkode: bbd56...0f4

Ikke betal noe som helst! Alt er så sinnsykt usikkert nå om dagen at dette kan ende opp i null og niks. Jeg ville aldri lagt lenger i det som fort kan ende opp med å være et stort luftslott.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velger fly-selskapet å kansellere alle flyene deres, så blir vel pengene til folk refundert da?       

Anonymkode: 5acf5...803

Good luck! Jeg venter fremdeles på penger fra SAS. Tror jeg får dem, men det kommer til å ta lang tid mistenker jeg. 

United betalte 3 dager etter henvendelse så kudos til dem, men de er nok unntaket heller enn regelen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel flere 10.klassinger som skal til Polen og Berlin i høstferien? Har noen hørt noe?

AnonymBruker
Skrevet
På ‎01‎.‎05‎.‎2020 den 23.58, Kjetil E skrev:

Er vel klin umulig. Siden dette krever 1 person pr 2 seter. Og så vidt meg bekjent finnes ingen buss med 100 seter. Selv ikke dobbeltdekkerne.

Uansett blir 50 personer + fører 51 personer, og dette blir ulovlig (> 50) for en samling av personer.

Anonymkode: 04646...92f

AnonymBruker
Skrevet
On 5/1/2020 at 11:24 PM, AnonymBruker said:

De går i 9.nå, opp i 10.klasse i august.

De bør vurdere det. Dumt å betale inn så stor sum hvis de avlyser. Vil det gå fly 5.oktober? Og hva med hoteller de skal sove på. Nei, jeg håper de avlyser.

Din unge ja. Poenget mitt var at å si alle 2005 ikke gir mening. Er flere enn de født i 2005 som drar. 

Men basert på dagens nyheter vil jeg tro det blir tur.

Anonymkode: d2098...bfb

AnonymBruker
Skrevet
On 5/6/2020 at 7:52 AM, AnonymBruker said:

Uansett blir 50 personer + fører 51 personer, og dette blir ulovlig (> 50) for en samling av personer.

Anonymkode: 04646...92f

Nei, for i arrangementer teller ikke de ansatte. Bryllup er f.eks 50 gjester + 7 servitører. Så sjåføren telles ikke.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din unge ja. Poenget mitt var at å si alle 2005 ikke gir mening. Er flere enn de født i 2005 som drar. 

Men basert på dagens nyheter vil jeg tro det blir tur.

Hvis Polen og Tyskland har kontroll og grenser åpnes, samt det går fly. Er hotell åpne og de slipper 10 dager karantene ved hjemkomst. #håperfortsattdeavlyser

AnonymBruker
Skrevet
On 5/7/2020 at 8:04 PM, AnonymBruker said:

Hvis Polen og Tyskland har kontroll og grenser åpnes, samt det går fly. Er hotell åpne og de slipper 10 dager karantene ved hjemkomst. #håperfortsattdeavlyser

Mener jeg leste at Polen løsner nå. Jeg har bestilt tur til Polen selv og skjønte det på reiseselskapet at de forventer det gjennomføres. Og vi snakker om før høstferien

Skrevet (endret)
På 1.5.2020 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Er dette lov? Tenker 10.klasse som skal til Polen i høstferien. De skal ta både fly og buss. Turen er på 6 dager og koster 8000 kr. 1.juni skal beløpet betales. Ingen kan svare om denne turen blir.

Jeg synes dere bør avlyse med en gang, eller trekke dere.

Endret av I Grosny
Skrevet
På 1.5.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Kan jeg kontakte udi i Polen?

Mulig du kan, men det er coronaviruset som bestemmer, og viruset står over myndighetene, så det har liten hensikt. Jeg ville trukket meg umiddelbart fra en slik 8000 kroners reise som muligens , men bare muligens, blir gjennomført.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener jeg leste at Polen løsner nå. Jeg har bestilt tur til Polen selv og skjønte det på reiseselskapet at de forventer det gjennomføres. Og vi snakker om før høstferien

Har ikke hørt om noen grenser åpnes med det første. 

• Opprett ny...