Gå til innhold

Hvordan ville du fridd? Eller hvordan fridde du hvis du har fridd?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kan være ganske kvalmende romantisk av meg noen ganger, og har fantasert om hvordan jeg skulle ha fridd. Selv om jeg er jenta da😁. Sånn her foregår det hvis jeg skulle ha fridd: Jeg hadde bestillt bord på umdervannsresturanten i Lindesnes og leid inn en dykker. Dykkeren skal svømme ned til det store vinduet i resturanten og holde et skilt som tåler vann, der det står «vil du gifte deg med meg?» mens kjæresten er opptatt med å lese skiltet skal jeg ned på kne og fri! Noen andre som har fantasert om det perfekte frieriet? Eller som har fridd? Bare fantasien setter grenser🥰

Til dere som ikke har hørt om undervannsresturanten: https://www.visitsorlandet.com/ut-og-spise/undervannsrestaurant-lindesnes/

Endret av Ny medlem
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skamløs advertising assaaaa

Anonymkode: aa852...025

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skamløs advertising assaaaa

Anonymkode: aa852...025

Ja, haha der tok du meg! Får masse penger for dette jeg! (Skulle ønske)

AnonymBruker
Skrevet

Han kom hjem sent en kveld og tok meg i hendene og sa han skulle vise meg noe. Rett der, i stua vår gikk han ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han. Veldig romantisk for det var så ekte 😍

Anonymkode: 9b4aa...331

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle det vært kvalmende romantisk, som du skriver, så måtte det vært på en plass vi hadde en romantisk tilknyting til. Men det bør ikke være på en offentlig plass, med mange mennesker rundt. Handler om press til å si ja for å ikke ydmyke den andre. Det skulle vært intimt og koselig. 

Anonymkode: 59d8e...94f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt forlovelsesringen, og går rundt med den i lommen mens jeg venter på det perfekte øyeblikket. Det blir sikkert et helt hverdagslig øyeblikk, enten hjemme eller når vi går tur sammen. Det må være riktig stemning, og det må kjennes helt riktig.

Anonymkode: cf899...9a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fridde i bursdagsfeiringen min, sammen med aller nærmeste familie. Spørsmålet var skrevet i kortet, og så gikk han ned på kne.

Hvis jeg skulle planlegge det ideelle frieri, hadde det blitt helt privat. En ting er jo presset for å si ja, men min erfaring var også at jeg ikke helt fikk rom til å gi en naturlig reaksjon. Kanskje på en fjelltopp med utsikt, et sted hvor vi ble alene?

Anonymkode: e4748...725

Skrevet

Vi satt begge på hjemmekontor, en av de første ukene, og så sa jeg at jeg har lyst til at vi skal gifte oss. Han sa "ja, det gjør vi. Når? Vi må finne en kul dato".

Så da ble det sånn. Gifter oss i oktober, ingen andre enn forlovere (og ene forlovers samboer som skal være vitne) vet noe. Usikker på om vi kommer til å fortelle det til andre før etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...