Gå til innhold

Tips...Trenger hjelp!!

Fremhevede innlegg

Gjest jente18
Skrevet

ok...er 18 år og har enda ikke hatt sex :oops: har bare ikke virket natulig for meg enda...så da har det blitt sånn selv om jeg har hatt muligheten mange ganger... nå vet jeg at jeg er klar og vil teste dette ut... men er redd jeg kanskje er for trang :-? kan få opp en vanlig ob uten problemer...også to fingre funker fint...men ikke mye mer... noen som har tips om stillinger og slikt?

flaut å være 18 år og jomfru :oops:

Hilsen Jente 18 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg kjenner MANGE som var jomfru når de var 18, er nok fler enn du tror.

Mitt tips er å passe på at du er fuktig nok, og ta god tid. Enten misjonær, eller deg sitte oppå, hvis du vil ha styringen mer selv.

Gjest Hallo
Skrevet

Hei.

Du bør være stolt av å ikke hatt samleie ennå. Ikke ha samleie bare for å ha hatt det. Vent til du møter en snill og grei gutt som du blir kjent med og blir glad i før dere går til sengs. Da blir første gangen noe å huske tilbake på med et smil om munnen. Kos med deg selv så lenge ;-)

Gjest heipå deg
Skrevet

hmm..18 år..hva er du fortvilet over? Se på at av de andre topicene her på formuet. Gutt 23,fortsatt jumfru.

Vær glad du. ikke noe å være flau over.

Gjest JenterErJomfruer
Skrevet
Gutt 23,fortsatt jomfru.

Her snakker vi tydeligvis om en anatomisk sensasjon.

Gjest jente18
Skrevet

Hmm....ok...18 år er kanskje ikke så ille..men de fleste av veninne mine er jomfrue bortsettfra de som aldri får et blikk fra gutta...vil kalle meg ganske populær blandt gutta så.. defor føles det kanskje flaut...de jeg har vært sammen med tror som regel ikke på at jeg er jomfru og da føles det allefall feil ut å ha sex... men er så himmla redd for å være for trang :oops: :o

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke stress med det. Ta det som det kommer. Du er nok ikke for trang selv om det kan gjøre litt vondt første gangen.

Gjest JENTERerjomfruer
Skrevet
hmm..18 år..hva er du fortvilet over? Se på at av de andre topicene her på formuet. Gutt 23,fortsatt jumfru.

Vær glad du. ikke noe å være flau over.

Jøss, man kan da ikke kalle en gutt for JOMFRU????

Det er jo en anatomisk umulighet!

Her kan dere se hva som står i ordboka:

1. nå sjelden: ung, ugift kvinne, frøken en ung, vakker j- / j- Klara / gammel j- eldre, ugift kvinne, peppermø

2. kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor

Ikke mye man forbinder med en gutt/mann her...?? Hvis jeg hadde vært det dere kaller "jomfru"(er mann), så hadde jeg nok blitt ganske kjønnsforvirret hvis jeg ble kalt jomfru....

Gjest gjest1
Skrevet

Mista min jomfrudom da jeg var 17, ittnoproblem det, ikke langt fra 18 heller, og funka fett det!

Skrevet
Hei.

Du bør være stolt av å ikke hatt samleie ennå. Ikke ha samleie bare for å ha hatt det. Vent til du møter en snill og grei gutt som du blir kjent med og blir glad i før dere går til sengs. Da blir første gangen noe å huske tilbake på med et smil om munnen. Kos med deg selv så lenge ;-)

:enig_animasjon:

Vær stolt av å ha tatt vare på deg selv - la første gangen bli med en du VIRKELIG liker! Selv har jeg inntrykk av at det er de mindre populære jentene som debuterer først - fordi de higer etter oppmerksomhet.

Gjest Mito24
Skrevet

Gi meg en personlig melding, så skal vi ordne opp i dette her. Det blir nok en grisete jobb, men jeg bryr meg om mine medmennesker.

BARE TULLER, JENTER!

Skrevet

Vær glad for at du er jomfru ennå. Det er ikke flaut i det hele tatt.

Og du trenger ikke å være redd for å være for trang. Vagina er veldig elastisk. Men vær obs på at det kan gjøre litt vondt første gangen.

Bruk god tid og nyt det hele uten å være engstelig. Og husk at dere må ikke gå hele veien første gangen.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...