Gjest Dagensdiva ikke innlg Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Reiser til DUBAI imorgen, og skal seff kjøpe masse sminke!! Mascara er prioritert høyt, hva er best? Har hørt mye fint om lancome mascarane?? samme med det andre.. Jeg ønsker; volum, PARTY mascara, har lengde men skader ikke med littt til...men en grådig en altså... Noen som kan anbefale?
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 YSL Mascara Volume Effet Faux Cils. Partymascaraen over noen! Du får både lengde og volum, og den klumper ikke i det hele tatt.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 ....og i tillegg får du skikkelig SORTE og veldig blanke vipper. Vil du supplere med en skikkelig god flytende eyeliner, kjøper du også YSL!!!
Gjest moila:) Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Hvordan er det med andre produkter fra YSL som foundation og pudder?lipgloss?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Har prøvd noe av det andre, men det er vel egentlig bare mascara og eyeliner jeg er skikkelig fornøyd med. Har en smaragdgrønn øyenskygge som jeg liker godt, men både foundation og pudder finner jeg hos andre.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har et par leppestifter derfra, og de har en veldig god konsistens. Lipglossene lukter rart.
Gjest Jalileh Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Lancome sine mascaraer er generelt veldig gode, men jeg tror de inneholder 2ml mindre enn hva andre mascaraer gjør (tar jeg feil?). jeg syns i hvertfall de går veldig fort, noe som er dumt siden mascaraene (spesielt Hypnose) er supre! Faux Cils er også en vinner. Litt stor kost for meg da, men smaken er forskjellig.
Gjest --- Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 YSL Faux Cils er en vinner, men Lancomes Hypnose og Amplicils er også svært gode. Hva med å kjøpe to, så får du sett forskjellen?
Gjest SSS Skrevet 24. juni 2005 #9 Skrevet 24. juni 2005 YSL faux cils siden du ville ha en partymascara, ellers ville jeg valgt Lancome (Hypnose). Jeg synes YSL maskaraen klumper seg for lett/får vippene tilå klistre seg sammen, og jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen!
Gjest Sienna ikke innl. Skrevet 24. juni 2005 #10 Skrevet 24. juni 2005 Hvordan er det med andre produkter fra YSL som foundation og pudder?lipgloss? Jeg bruker både foundation (teint mat purete, for blandingshud) og lipgloss (tinted lip balm) fra YSL, og er veldig fornøyd. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå