AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Jeg fikk positiv eggløsningstest på onsdag kveld. Den var også positiv i går kveld. I dag morges var den negativ igjen. Onsdag og torsdag hadde jeg veldig mye el-smerter, slik jeg pleier å ha. I dag kjenner jeg nesten ingenting. Er det sjanse for at EL var i går da? Eller MÅ testen være negativ før selve eggløsningen skjer? Har ikke mer el-slim heller i dag. Jeg skjønner at jeg burde tempe hvis det blir aktuelt neste pp 😉 bare nysgjerrig på når EL faktisk er og å høre andres erfaringer. Anonymkode: 0f621...d60
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Jeg tror jeg har EL rett før/ akkurat i det testene mine blir positive faktisk. Testet og tempet forrige pp. Jeg ligger hver morgen på 36.0 grader, 36.1 ved ett par anledninger. Morgenen jeg fikk positiv EL-test fikk jeg også et temphopp til 36.4 grader som lå slik til ikm og da hoppet den til 36.8. EL testen var positiv i 2 døgn. Ble gravid, men mistet i BO/MA. Så denne pp må vi rett og slett ha samleie annenhver dag en periode fra jeg forventer EL til temp og test kan bekrefte at den har vært. Anonymkode: 565b0...29c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg har EL rett før/ akkurat i det testene mine blir positive faktisk. Testet og tempet forrige pp. Jeg ligger hver morgen på 36.0 grader, 36.1 ved ett par anledninger. Morgenen jeg fikk positiv EL-test fikk jeg også et temphopp til 36.4 grader som lå slik til ikm og da hoppet den til 36.8. EL testen var positiv i 2 døgn. Ble gravid, men mistet i BO/MA. Så denne pp må vi rett og slett ha samleie annenhver dag en periode fra jeg forventer EL til temp og test kan bekrefte at den har vært. Anonymkode: 565b0...29c Tusen takk for at du delte din erfaring 😀 har klart å google meg fram til at man kan ha eggløsning ved begynnelsen av positiv test og at for noen er det nesten for sent å ha sex da. Jeg hadde den oppfatningen at man har eggløsning når testen blir negativ igjen. Anonymkode: 0f621...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå