Melodyy Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Jeg fikk plutselig litt sjokk i går. Jeg fikk plutselig e-post fra en skole her på Østlandet om at jeg hadde kommet som nr 2 på venteliste. Samtidig så jeg på snittet mitt at yrkeserfaring ikke hadde blitt tatt med. Jeg har også 2 fag hvor jeg har ny eksamen straks. Så synes det var litt rart å komme på vente liste når ikke alt er innregnet. Har noen andre opplevd dette? Jeg trodde jeg skulle få svar fra alle skolene i juli..
Gjest Fjeud Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 16 minutter siden, Melodyy skrev: Jeg fikk plutselig litt sjokk i går. Jeg fikk plutselig e-post fra en skole her på Østlandet om at jeg hadde kommet som nr 2 på venteliste. Samtidig så jeg på snittet mitt at yrkeserfaring ikke hadde blitt tatt med. Jeg har også 2 fag hvor jeg har ny eksamen straks. Så synes det var litt rart å komme på vente liste når ikke alt er innregnet. Har noen andre opplevd dette? Jeg trodde jeg skulle få svar fra alle skolene i juli.. Generelt har lokalt opptak andre frister. Søkte du erfaringsbasert master?
Melodyy Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, Fjeud skrev: Generelt har lokalt opptak andre frister. Søkte du erfaringsbasert master? Nei, men jeg skal få tilleggspoeng for relevant yrkespraksis. Spurte de på e-post om jobben min var innafor før jeg søkte å da sa de ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå