AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 Jeg måtte ta taxi i går fordi det ikke gikk buss dit jeg skulle . Ble overrasket da det ikke var noe smitteverntiltak inni taxien eller hos sjåføren. Ikke noe antibac servietter, eller spriting. Jeg så heller ikke at sjåføren spritet setet, kortmaskinen eller håndtak etter at jeg hadde gått ut, han bare satte seg i bilen og kjørte.. Dette var Norges taxi Anonymkode: 507bb...c1d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Det skal være gode smittevernstiltak i taxi, det står i retningslinjene for næringen. Meld i fra til Norges taxi! Anonymkode: 79a76...44e 3
Tough cookie Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Naboen min kjører taxi og han spriter alle kontaktflater inni og utenpå bilen etter hver kunde. Hvis ikke hadde ikke folk turt å kjøre taxi, sier han.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte ta taxi i går fordi det ikke gikk buss dit jeg skulle . Ble overrasket da det ikke var noe smitteverntiltak inni taxien eller hos sjåføren. Ikke noe antibac servietter, eller spriting. Jeg så heller ikke at sjåføren spritet setet, kortmaskinen eller håndtak etter at jeg hadde gått ut, han bare satte seg i bilen og kjørte.. Dette var Norges taxi Anonymkode: 507bb...c1d Hvis man har vil ha stor sjanse for å få corona så tar man taxi.... Anonymkode: c12a4...eee
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Skulle stå at hvis man vil ha stor sjanse for å få corona så tar man taxi. Anonymkode: c12a4...eee
Sirah Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 8 minutter siden, Anne 69 skrev: Naboen min kjører taxi og han spriter alle kontaktflater inni og utenpå bilen etter hver kunde. Hvis ikke hadde ikke folk turt å kjøre taxi, sier han. Gjør han dette FØR han treffer ny kunde? For dette kan jo allerede ha vært gjort når TS satt seg inn i bilen?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle stå at hvis man vil ha stor sjanse for å få corona så tar man taxi. Anonymkode: c12a4...eee Jeg vet det men han som skulle hente meg kunne ikke komme pga motorstopp. Jeg hadde mye bagasje så hadde ikke så mye valg. Ts Anonymkode: 507bb...c1d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Jeg trodde de spritet håndtak etter kunden, hadde plexiglass mellom baksetet og forsetet, og sjåføren kjørte med munnbind og hansker. Jeg gikk forbi taxi holdeplass med mange taxier og det var dette jeg så. Oslo/bærum Hvor i landet bor du Ts? Anonymkode: e5094...b71
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde de spritet håndtak etter kunden, hadde plexiglass mellom baksetet og forsetet, og sjåføren kjørte med munnbind og hansker. Jeg gikk forbi taxi holdeplass med mange taxier og det var dette jeg så. Oslo/bærum Hvor i landet bor du Ts? Anonymkode: e5094...b71 Dette var i Bergen. Ts Anonymkode: 507bb...c1d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var i Bergen. Ts Anonymkode: 507bb...c1d Bergen er litt trege. Smitten kom senere dit så folk har det som en sovepute. Anonymkode: e5094...b71
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 Ts her. Jeg ringte Norges Taxi og spurte om smitteverntiltak i deres taxier og det er: -Sjåfør skal hoste i albuen -Tørke oftere enn vanligvis over flater som kunden berører -Tilby kunden antibac hvis sjåføren har Jeg synes ikke dette var noe særlige smitteverntiltak akkurat. Anonymkode: 507bb...c1d
Anbefalte innlegg