Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg må spørre dere menn : hvis dere får dere dame, og dama gjør ALT for deg, viser av hele hjertet at hun elsker deg, masserer deg SKIKKELIG godt og lenge kjempe ofte, klemmer nusser og vil ha sex og kjærlig oppmerksomhet..... Mister dere seriøst interessen da? Må vi spille et spill hvor vi er kostbare for at vi skal være mer spennende?

Bare spør, for i alle 3 forholdene jeg har hvert i så har jeg gitt hele hjertet og fått meget lite i retur.... 

Har hatt to fuck friends som varte i 2 år på dem begge, der var jeg kald, for jeg hadde ikke følelser og sa det til dem begge at jeg ikke var interissert i noe mer.... De to gutta gjorde ALT for meg... Masserte meg godt og lenge, kjøpte ting til meg, ga meg oppmerksomheten jeg alltid har ønsket og hjalp meg med engang jeg trengte hjelp til noe..... 

Så igjen spørsmålet er nok engang, må jeg være kald og ikke bry meg så mye for og få oppmerksomhet av de jeg er sammen med? For i såfall så jævla fjortiss... Jeg er snart 40 år og vil bare ha det godt og stabilt og få masse kjærlighet 😪🤔

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 6314f...15e

• Liker 4
Skrevet

Den dama finnes ikke. Har ikke truffet noen i nærheten en gang faktisk. De har forlangt ja, men ingenting i retur hvis de selv ikke har "tjent" på det. 

Men kunne tenkt meg å møte ei slik neste gang som du skisserer her. 

Begynner du å spille kostbar snur jeg å rusler min vei. Noe skuespill orker jeg ikke. Jeg jakter skjelden. 

Dama som får meg får en mann som viser hvor glad han er i dama si og ønsker å tilbringe tid sammen med henne. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Den dama finnes ikke. Har ikke truffet noen i nærheten en gang faktisk. De har forlangt ja, men ingenting i retur hvis de selv ikke har "tjent" på det. 

Men kunne tenkt meg å møte ei slik neste gang som du skisserer her. 

Begynner du å spille kostbar snur jeg å rusler min vei. Noe skuespill orker jeg ikke. Jeg jakter skjelden. 

Dama som får meg får en mann som viser hvor glad han er i dama si og ønsker å tilbringe tid sammen med henne. 

Da må du være en av de sjeldne!!

Anonymkode: b4227...e2a

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, lillemy36 skrev:

Jeg må spørre dere menn : hvis dere får dere dame, og dama gjør ALT for deg, viser av hele hjertet at hun elsker deg, masserer deg SKIKKELIG godt og lenge kjempe ofte, klemmer nusser og vil ha sex og kjærlig oppmerksomhet..... Mister dere seriøst interessen da? Må vi spille et spill hvor vi er kostbare for at vi skal være mer spennende?

Bare spør, for i alle 3 forholdene jeg har hvert i så har jeg gitt hele hjertet og fått meget lite i retur.... 

Har hatt to fuck friends som varte i 2 år på dem begge, der var jeg kald, for jeg hadde ikke følelser og sa det til dem begge at jeg ikke var interissert i noe mer.... De to gutta gjorde ALT for meg... Masserte meg godt og lenge, kjøpte ting til meg, ga meg oppmerksomheten jeg alltid har ønsket og hjalp meg med engang jeg trengte hjelp til noe..... 

Så igjen spørsmålet er nok engang, må jeg være kald og ikke bry meg så mye for og få oppmerksomhet av de jeg er sammen med? For i såfall så jævla fjortiss... Jeg er snart 40 år og vil bare ha det godt og stabilt og få masse kjærlighet 😪🤔

Selvfølgelig ikke... hater når dama leker kostbar. Da mister jeg interessen. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må du være en av de sjeldne!!

Anonymkode: b4227...e2a

Mulig det, men dette er jo noe damer ikke ønsker. Jeg er singel. Flere forhold har endt stygt med utro damer. Det virker som de måtte ut for å få spenning til elskeren sin og tryggheten hjemme til meg. 

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg er så trofast som det går Ann og bli også... Men må jo innrømme at når kjæresten aldri vil ha meg omtrent så tenker jeg jo på sex med andre menn... Men så klart det blir med tanken... Det er jo han jeg er sammen jeg vil ha sex med. Jeg pynter meg, jeg kjøper sexy undertøy og alt. Men han blir seriøst sur og klikker på meg... Sist jeg prøvde meg var for en mnd siden (hadde da ikke prøvd meg på han på minst 4 mnd) han klikket seriøst i vinkler og slengte dyna i trynet mitt og d ajeg aldri tok hensyn til at han ville ha tv tid... Har vi sex så. Er det når han vil... Kun på morran, da er ikke jeg i sex humør men må jo bare si ja ellers får jeg jo ikke sex i det hele tatt... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg Lillemy, men jeg er mann. Jo større innsats jeg legger i et forhold og des mer nærhet jeg gir, des mindre innsats legges inn av den andre. 

Anonymkode: d42e9...008

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lillemy36 skrev:

Jeg er så trofast som det går Ann og bli også... Men må jo innrømme at når kjæresten aldri vil ha meg omtrent så tenker jeg jo på sex med andre menn... Men så klart det blir med tanken... Det er jo han jeg er sammen jeg vil ha sex med. Jeg pynter meg, jeg kjøper sexy undertøy og alt. Men han blir seriøst sur og klikker på meg... Sist jeg prøvde meg var for en mnd siden (hadde da ikke prøvd meg på han på minst 4 mnd) han klikket seriøst i vinkler og slengte dyna i trynet mitt og d ajeg aldri tok hensyn til at han ville ha tv tid... Har vi sex så. Er det når han vil... Kun på morran, da er ikke jeg i sex humør men må jo bare si ja ellers får jeg jo ikke sex i det hele tatt... 

Det høres jo ikke normalt ut, hvorfor godtar du dette?

• Liker 1
Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg Lillemy, men jeg er mann. Jo større innsats jeg legger i et forhold og des mer nærhet jeg gir, des mindre innsats legges inn av den andr

e. 

Hvorfor blir det sånn?? Jeg gir og gir og må mase på oppmerksomhet, kyss, sex og hjelp.... Jeg begynner og bli så lei.... Får lyst til og slå opp... For det beste jeg vet her i livet er sex og kjærlighet... Jeg trenger begge delene sårt.... Livet er kjedelig uten dem begge og jeg ønsker også respekt og kjærlighet tilbake. 

Gjest lillemy36
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo ikke normalt ut, hvorfor godtar du dette?

Jeg godtar det fordi jeg elsker han.... Men jeg tenker mye på og forlate han nå.. Jeg tror han er en narsissist... Te ker kun på deg selv, utseende sitt og trening.... Det går i meg meg meg hele tiden.... 

Ikke kvalmt ment men jeg er en pen dame, jeg går masse oppmerksomhet av gutter.... Men det er jo ingen nå til dags som vil være i forhold føler jeg??  De fleste vil kun pule.... Jeg trenger en livs partner også jeg som jeg kan dele livet med... 😪

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, lillemy36 skrev:

Hvorfor blir det sånn?? Jeg gir og gir og må mase på oppmerksomhet, kyss, sex og hjelp.... Jeg begynner og bli så lei.... Får lyst til og slå opp... For det beste jeg vet her i livet er sex og kjærlighet... Jeg trenger begge delene sårt.... Livet er kjedelig uten dem begge og jeg ønsker også respekt og kjærlighet tilbake. 

Skulle ønske jeg kunne være meg selv i et forhold og samtidig både kunne motta og gi nærhet. Får komme tilbake til deg når jeg finner ut hvordan det fungerer 🙊

Gjest lillemy36
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne være meg selv i et forhold og samtidig både kunne motta og gi nærhet. Får komme tilbake til deg når jeg finner ut hvordan det fungerer 🙊

Pm meg gjerne 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Mulig det, men dette er jo noe damer ikke ønsker. Jeg er singel. Flere forhold har endt stygt med utro damer. Det virker som de måtte ut for å få spenning til elskeren sin og tryggheten hjemme til meg. 

Jo vi ønsker trygghet, håper det ordner seg for deg. Hilsen voksen dame med trygg, romantisk kjæreste. 

Anonymkode: 87851...ab0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo vi ønsker trygghet, håper det ordner seg for deg. Hilsen voksen dame med trygg, romantisk kjæreste. 

Trist at din godhet ble utnyttet, mist ikke motet. Du høres god ut. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trist at din godhet ble utnyttet, mist ikke motet. Du høres god ut. 

Hvorfor svarer du på ditt eget innlegg? 🤔

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, lillemy36 skrev:

Altså. Det er menneskelig å ta hverandre for gitt om man ikke utfordres på enkelte plan. Om en dame gjør alt for meg så hadde jeg fått mer medlidenhet for henne enn respekt, likevel er dette satt på spissen. Man skal gjøre ting for hverandre i et forhold, men man skal likevel pushe hverandre - på en måte. Vanskelig å forklare. 

• Liker 3
Skrevet

Hei,

Jeg føler kommunikasjonen er det viktigste med ethvert forhold. Jeg er 33 år og har vært i 3 lengre forhold, der det å være ærlig har vært det som har fungert best. Jeg har sagt hva jeg ser etter veldig tidlig i forholdet slik at det lett kan avbrytes før følelsene tar overhånd. Hvis damen gir alt fra første stund så hadde jeg blitt usikker på om hun likte meg for meg, eller bare ville ha noen der. Vær sikker på om han du møter er noe for deg i framtiden, la han savne deg litt i begynnelsen og vær ærlig om hva du ser etter. Ingen sex på første date. En dame som vet hva hun vil ha er veldig sexy. Mange av begge kjønn er litt idiot, men det finnes gode folk der ute også. De er bare litt vanskelige å finne til tider. Lykke til på ferden videre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres nesten litt klengete ut. Og det skal ikke være nødvendig med så mye styr hvis dere begge er like interessert i hverandre.

Det høres mer ut som du har valgt menn som ikke gjengjelder din interesse.

Anonymkode: 36db4...720

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bitterhet og sutring er utrolig uattraktivt...

Anonymkode: a2fc9...dc1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...