gonas Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Hei. Har to ting jeg trenger litt hjelp med. Kjæresten min prøver stadig å gå ned på meg, men jeg stopper han alltid. Er kjemperedd for lukt der nede. Før funka ananas bra for meg, og ved å drikke mye ananasjuice forsvant lukten, men finner ikke samme effekt i det lenger. Har prøvd å vaske med intimvask, men det funker heller ikke. Har dere noen tips? Nummer to er dette med orgasmer. Pleier dere få dette under samleie? Jeg har aldri kommet under sex, men kjæresten min er bestemt på at han skal gi meg en orgasme. Noen tips? Han pleier ofte å stimulere klitoris litt under samleie, men stopper etter en liten stund, og han er dessuten ikke så flink til å finne fram. Hvordan kan jeg hjelpe?
Hr. Aktiv Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, gonas skrev: Hei. Har to ting jeg trenger litt hjelp med. Kjæresten min prøver stadig å gå ned på meg, men jeg stopper han alltid. Er kjemperedd for lukt der nede. Før funka ananas bra for meg, og ved å drikke mye ananasjuice forsvant lukten, men finner ikke samme effekt i det lenger. Har prøvd å vaske med intimvask, men det funker heller ikke. Har dere noen tips? Nummer to er dette med orgasmer. Pleier dere få dette under samleie? Jeg har aldri kommet under sex, men kjæresten min er bestemt på at han skal gi meg en orgasme. Noen tips? Han pleier ofte å stimulere klitoris litt under samleie, men stopper etter en liten stund, og han er dessuten ikke så flink til å finne fram. Hvordan kan jeg hjelpe? Ja bare la det stå til. Det lukter ikke fælt om du er nyvasket. Kjønn lukter og smaker det uansett hvor ren du er. Legg deg ned, slapp av og nyt istedet. 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Hvordan du kan hjelpe? La han gå ned på deg, tviler sterkt på at det er noen usmak på deg. Og bruk noen fingre på klitoris selv når han ikke gjør det. Du finner absolutt best frem selv. Anonymkode: 3f1e0...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Vask deg litt før sex. Man MÅ ikke men høres ut som at du vil slappe mer av da. Hvis han ikke er spesielt god på forspill kan dere kjøpe en mini vibrator eller liknende. Da kan han leke med deg til det går for deg, og dere begge vil få godt sexliv med orgasmer. Hvis ikke kan du fingre deg selv mens han peiser på, feks når du sitter oppå. Jeg kan leve uten orgasme en gang i blant under sex, men blir det flere blir jeg utålmodig. Hvis det går for han først ber jeg han om å ikke trekke seg ut så jeg kan fingre meg selv og så kan han peise på når det går for meg. Jeg liker best gpunktsorgasmer som jeg får gjennom samleie, men det tok nesten 12 år før vi fant gpunktet 🤣 Slapp av, nyt, og så går det seg til! Anonymkode: d9fea...4de
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Kanskje sjekk for kjønnssykdommer hvis det lukter selv om dere er hygienisk? Jeg får noen ganger orgasme men jeg spruter utrolig sjeldent. Anonymkode: 5fee4...cad
Jeg er mann Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Det du kan hjelpe med er å slippe han til, ikke være redd for lukt. Og du kan vise han hvordan du liker det, og hvordan han finner frem 🙂
Fioljenta Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Slapp av, kos deg og nyt! Hvis han vil gå ned på deg, så nyt det og si til deg selv at dersom han synes du har vasket deg nok, så er det greit. Ofte sitter sperrene i hodet. Det at du bekymrer deg står liksom i veien. At han ikke er så flink, handler om trening og god kommunikasjon, tror jeg. Jeg kommer lettere når hodet mitt er med (dvs. jeg er der det skjer også i hodet), vi tar oss god tid til forspill og klitoris stimuleres. Jeg har samlet noen tips her: https://fiolsex.net i tilfelle dere er interessert. De går på fingring, men tunga kan selvsagt også brukes. 1
Bamseklemmer Skrevet 6. mai 2020 #8 Skrevet 6. mai 2020 (endret) På 30.4.2020 den 23.48, gonas skrev: Hei. Har to ting jeg trenger litt hjelp med. Kjæresten min prøver stadig å gå ned på meg, men jeg stopper han alltid. Er kjemperedd for lukt der nede. Før funka ananas bra for meg, og ved å drikke mye ananasjuice forsvant lukten, men finner ikke samme effekt i det lenger. Har prøvd å vaske med intimvask, men det funker heller ikke. Har dere noen tips? Ananas-kuren fungerer bare hvis man unnlater alkohol, kaffe, tobakk, løk etc...smaker man på seg selv har man litt bedre kontroll.... Fra naturens side er det normalt i dyreverden at hankjønn vil slikke kjønnsorganet før sex... Jeg har aldri hørt at hunkjønnet gjør det på hankjønnet, det tror jeg bare mennesker gjør? Kjønnssafta til kvinner er aller best når man selv er på det kåteste, da bryr man seg mindre om hva det smaker. Smaker det litt tiss til å begynne med, er det bare å la det blande seg med spytt og la det gli ut, smaken kommer seg etterhvert... Og alle dem som vet at det kan forekomme oralsex burde jo vite, at det er viktig å dra en lunken klut med rent vann over utstyret før man begynner. Ikke bare for oralsex da, det er en grunnleggende regel å være renslig uansett... Du verden jeg har smakt mye rart, men har ikke hjerte til å slutte når jeg først har begynt. Det gjør jo kvinnen bare usikker, noe som gjenspeiler seg på sexen etterpå. Da holder jeg klokelig kjeft og da sier jeg heller "mmmm så deilig du smaker"🙄 På 30.4.2020 den 23.48, gonas skrev: Nummer to er dette med orgasmer. Pleier dere få dette under samleie? Jeg har aldri kommet under sex, men kjæresten min er bestemt på at han skal gi meg en orgasme. Noen tips? Han pleier ofte å stimulere klitoris litt under samleie, men stopper etter en liten stund, og han er dessuten ikke så flink til å finne fram. Hvordan kan jeg hjelpe? Kommr du vaginalt eller bare av klitt stimuli? Kjæresten din bør heller gjøre deg trygg før han prøver bestemt på å gi deg orgasme. Han prøver sikkert for hardt, eller kanskje heller ikke forstår at han ikke skal stoppe masseringen når han først har begynt. For de fleste kvinner betyr det "stopp og start på nytt" Han er bare litt uerfaren hvis han ikke finner knoppen og vet hvordan han skal tilfredstille deg. Så du må nok bare veilede han og fortelle hvordan du vil ha det. Jeg er sikker på at han blir en god elsker etterhvert, og husk at alle har hatt litt veileding🤗 Endret 6. mai 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #9 Skrevet 6. mai 2020 Er ikke meningen du skal stinke... Har dere mye sex der han spruter i deg? Da kan det gjerne stinke resten av dagen, og neste dag. Syns det er best å fingre selv mens han er oppå og inni meg, min er meget god med klitoris men får meg ikke til å komme med fingeren likevel, bare med tunga. Anonymkode: 8202d...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå