AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Hei. Jeg og partneren min er seksuelt aktive og har regelmessig sex, og av og til gir jeg en liten blowjob noe jeg vet han liker. Problemet er bare at jeg synes det er veldig ekkelt. Penisen lukter litt urin og jeg føler aldri den er ren og jeg synes precummet (cum uten sæd) er utrolig ekkelt å ha i munnen. Har noen tips til å gjøre blowjobs bedre for meg? Anonymkode: 529a1...1f4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Glidemiddel med smak og lukt. Smør den inn litt først før du suger. Anonymkode: 371cf...f4b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Rett etter dusjing. Anonymkode: 2233c...8a6
Nnilm Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 Vask den med en asan intimservietter og putt en frisk eller to i munnen.
Fioljenta Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Når jeg sender mannen min ut på badet for å vaske seg, er han ikke akkurat uvillig. 🙂 Det er jo naturlig at det blir litt greier der i løpet av dagen. 1
Gjest Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg