Gå til innhold

Er man dårlig i sengen hvis man ikke vil ha analsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får bare lyst til å gråte. Har datet 4 menn de siste årene og alle har vært interessert i analsex. Jeg liker det ikke men er det normalt/forventet at vi jenter skal like det? Er 19 år.

Anonymkode: 74a87...19c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Feil menn du møter. 

Anonymkode: 78ed5...0e7

• Liker 32
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får bare lyst til å gråte. Har datet 4 menn de siste årene og alle har vært interessert i analsex. Jeg liker det ikke men er det normalt/forventet at vi jenter skal like det? Er 19 år.

Det begynner nok å bli mer og mer normalt/utbredt - men du skal virkelig ikke finne deg i å måtte gjøre det hvis du ikke selv har lyst - som ved alle andre seksuelle aktiviteter. 

Når du skriver at alle har vært interessert i analsex, har de respektert at du ikke vil gjøre det da?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med 7 stk, og ingen av dem har vært interessert i det. 

Anonymkode: 78ed5...0e7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes det er frastøtende. Bare fortsett å lete.Hilsen Mann 40.

Anonymkode: b7362...86b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

100% feil menn

Anonymkode: aed9c...60c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Teatrica skrev:

Det begynner nok å bli mer og mer normalt/utbredt - men du skal virkelig ikke finne deg i å måtte gjøre det hvis du ikke selv har lyst - som ved alle andre seksuelle aktiviteter. 

Når du skriver at alle har vært interessert i analsex, har de respektert at du ikke vil gjøre det da?

Nja sånn halvveis. Ingen tvinger meg til det men får litt dårlig samvittighet når de maser så jeg godtar.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bare tilby at du skal ta dem med en strap-on, og hvis de sier nei kan du bare si "du kan ikke si du ikke liker det hvis du aldri har prøvd".

Anonymkode: 5f9a9...2bf

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 og har opplevd kun en mann som maste om analsex. Mente at han ikke fikk skikkelig orgasme av vanlig sex 🙄

Anonymkode: d1f99...2f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nja sånn halvveis. Ingen tvinger meg til det men får litt dårlig samvittighet når de maser så jeg godtar.

Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke vil ha analsex. Det er mange som ikke vil ha det.

Anonymkode: 412cf...d62

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger du ikke å like. Er 30,og ingen menn har prøvd å presse meg til analsex. Aldri. 

Han jeg er sammen med nå prøvde det første gangen med meg. Kompromiss, fordi jeg hadde lyst å prøve butplug på han fordi jeg hadde lest at menn kan få så gode orgasmer av det 😊

Anonymkode: cc2c6...2a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har (dessverre) hatt sex med over 30 stk.. Nei er ikke stolt av det, men er godt over 40 selv, altså.. 
Av dem tror jeg max 2 har spurt om det.. Så tror du har vært uheldig! Dette er noe du bare kan si fra om, at det har ikke du noe tenning av, eller lyst på ;)  Det er din rett. 

Anonymkode: 4281b...389

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan du får dårlig samvittighet, det kunne ikke falt meg inn! 

Anonymkode: aed9c...60c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger du ikke å like. Er 30,og ingen menn har prøvd å presse meg til analsex. Aldri. 

Han jeg er sammen med nå prøvde det første gangen med meg. Kompromiss, fordi jeg hadde lyst å prøve butplug på han fordi jeg hadde lest at menn kan få så gode orgasmer av det 😊

Anonymkode: cc2c6...2a1

Buttplugg er digg med en BJ samtidig .... anal sex er sånn en gang i halvåret krydder .. 

Anonymkode: 08cba...262

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det som dessverre er normalt i visse kretser er at unge menn synes deres ønsker og lyster er viktigere enn kvinnenes. Du har tydeligvis truffet fire sånne på rappen. Tro meg, dersom de mister interessen når du sier nei så er det du som sitter igjen med gevinsten - du blir kvitt en egoist og kan beholde selvrespekten din. 

Hvis det skjer en gang til gir du beskjed om at han må tydeligvis være lite oppfinnsom og ensporet hvis han er avhengig av analt for at det skal bli spennende. Spør hva han har å tilby deg. 

Hvorfor i svarte er fokuset alltid at kvinnen er kjedelig hvis hun ikke vil gjøre ting hun ikke liker? Vi skal da for pokker ikke bare være der som et leketøy for mannen?? 

Anonymkode: f2002...819

• Liker 17
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Menn som vil ha analsex selv om det påfører deg tårer og smerte er ingenting å samle på. Da er de elendige i senga. 

Skikkelige menn skjønner at sex skal være godt for begge. Dessverre er du i en alder der du trolig treffer på en del umodne apekatter, så det gjør at du må være litt ekstra modig og moden i å si nei til det som påfører deg ubehag. Det skal du ikke bare finne deg i. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

Nei det kan de ikke forvente og du må ikke føle deg presset til det heller, ingenting å samle på hvis det er en avgjørende faktor. 
Men det går faktisk an å begynne å like det, jeg likte det ikke før, det var både vondt og ekkelt...men etter å ha hatt samme partner i over 20 år, der man har prøvd både det ene og det andre, har jeg begynt å like det. 

Endret av Nnilm
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Nnilm skrev:

Men det går faktisk an å begynne å like det, jeg likte det ikke før, det var både vondt og ekkelt...men etter å ha hatt samme partner i over 20 år, der man har prøvd både det ene og det andre, har jeg begynt å like det. 

Det går faktisk an‼️Men når neste begynner å mase om det så still det ultimatum at først så skal du ta han analt med en passe stor dildo🤪 Hvis han ikke går med på det så «fuck off🖕

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er seff ikke dårlig i senga av den grunn.

Analsex er heller ikke et naturlig startpunkt, men mer noe man (de som vil) eventuelt prøver ut i et fast og trygt forhold/ eksperimenterer med.

Det finnes menn som ikke ønsker det, og det finnes også menn som ønsker det men vil respektere et nei og fortsatt være interessert i et forhold med deg. Det viktigste er at du er voksen nok til å ikke la deg presse til ting du ikke selv ønsker - det vil du bare angre på og det har absolutt formodningen mot seg at det blir en positiv opplevelse for deg. Det er også - spør du meg- forskjell på om man for partneren sin del sier ok til å prøve (en partner man har hatt i 4 år ) kontra at man skal prøve det med en eller annen gjøk man har kjent i 3 uker.

For min del er det ikke aktuelt med et 40 års langt samliv hvor rumpa hennes er off limit i den forstand at det er totalt uaktuelt i det hele tatt å prøve -  mitt inntrykk er at det med den restriksjonen også gjerne følger med en god del andre begrensninger som jeg ikke er interessert i å ha som del av sexlivet mitt. Men da er det jo ikke verre enn at man dater videre og finner ei som man passer bedre sammen med seksuelt.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri spurt om analsex og er egentlig ikke særlig keen på det, men er fire damer som har foreslått det på eget initiativ 😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...