Gå til innhold

Hodepine og ferdsel i samfunnet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har idag hatt skikkelig vondt i hodet, og følt meg i dårlig form. Når det er sagt har jeg vært på butikken (da jeg trengte å handle inn varer). 

Hva tenker dere her inne? Hvor går grensen liksom? Jeg har forøvrig tett nese også, men det er alt som feiler meg. 

Er redd for å bli oppfattet som hysterisk dersom jeg murer meg hjemme over en hodepine også. Kona mi mener konsekvent at vi må dele på slike oppgaver (hvilket jeg selvsagt er enig i rent prinsipielt).

Så hva tenker KG? 

Anonymkode: 9633c...bd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel helt an på hva som er normalen for deg. Selv har jeg migrene og spenningshodepine flere ganger i uken. Vet jo at jeg ikke er infeksjonssyk med bare dette. Men du sier at du i tillegg har tett nese og er i dårlig form. Da er du jo blitt syk av ett eller annet, og burde absolutt isolere deg. 

Anonymkode: 6853f...10a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har allergi og spenningshodepine som gir meg lignende korona symptomer. Så det er som ab over her; Hva er normalt for deg? 

Anonymkode: 6ef76...262

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har 2 av symptomene på Covid-19. Hold deg hjemme til et par dager etter at du har blitt symptomfri!!

Anonymkode: 08df9...ae5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2020 den 1.39, AnonymBruker skrev:

Du har 2 av symptomene på Covid-19. Hold deg hjemme til et par dager etter at du har blitt symptomfri!!

Anonymkode: 08df9...ae5

Tre av symptomene. Hodepine, tett nese og dårlig allmenntilstand.

Anonymkode: 1075e...430

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kronisk hodepine/hodeskade etter en ulykke som barn.  Har snakket med lege om dette i forhold til korona og vedkommende sa, som flere her sier, at jeg må følge med på hva som er normalt for meg. Jeg har jo ikke vært koronasmittet siden 1990... I ditt tilfelle,  ts, hadde jeg nok tenkt at smittemuligheten var til stede, spesielt dersom hodepinen er noe nytt for deg.

Anonymkode: d2210...d92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har forbigående hodepine fra tid til annen, så fenomenet er ikke helt nytt. Jeg er litt sår i halsen nå også, så jeg blir inne til jeg føler meg bedre.

Takk for innspill  :)

- ts 

Anonymkode: 9633c...bd9

• Opprett ny...