Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd noen av produktene fra Pixi? Hva synes dere?

Jeg er litt nysgjerrig på noen av tonerne deres og ansiktsrens. Pixi Glow Tonic har jo blitt en bestselger. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Katerinaa1998
Skrevet (endret)

Har nylig kjøpt fra Pixi (Rose Oil Blend 🌹) og det er den fine duften som har meg hekta ftmp, også er det er helt klart sunt, så det vekker en fin følelse. Jeg er en som er veldig imot syntetiske kjemikaliker og den slags ting, spes. om det skal brukes regelmessig, så Pixi er jeg helt klart fornøyd med 😊

Endret av Katerinaa1998
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken produsent står bak Pixi?

Anonymkode: 08983...bf1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Pixi glow tonic og Pixi rose glow mist. De er helt OK, men ikke noe wow følelse. Helt greie til en OK pris. Hvis du ikke har brukt produkter med glycolsyre i før, er glow tonic en fin måte å venne huden til dette på, da den ikke er for «sterk». Men selv trenger jeg sterkere peeling/syre for å se resultater. 

Anonymkode: 88f08...acf

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd Glow Tonic og er veldig fornøyd med den. Huden «gløder» og jeg føler den reduserer linjer. Har flere produkter fra merket på «må prøve»-lista mi, men akkurat nå er det shoppestopp til jeg får brukt opp det jeg allerede har.

Anonymkode: 953ca...b89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Pixi glow tonic og Pixi rose glow mist. De er helt OK, men ikke noe wow følelse. Helt greie til en OK pris. Hvis du ikke har brukt produkter med glycolsyre i før, er glow tonic en fin måte å venne huden til dette på, da den ikke er for «sterk». Men selv trenger jeg sterkere peeling/syre for å se resultater. 

Anonymkode: 88f08...acf

Er den svakere en the ordinary din?

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg elsker ansiktssprayen! Rose glow mist! Den gir meg fin glød og mye fukt enten med eller uten sminke under. 

Anonymkode: 85514...8a0

Skrevet
On 4/30/2020 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Hvilken produsent står bak Pixi?

En svensk dame som heter Petra Strand.

Skrevet
Maddy25 skrev (4 timer siden):

En svensk dame som heter Petra Strand.

Det visste ikke jeg. Må kanskje sjekke ut flere produkter enn bare glow misten. 💕

• Liker 1
Skrevet

Bestilte et serum. Koster over 300 så bør være bra 😅

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 10.17):

Bestilte et serum. Koster over 300 så bør være bra 😅

Nå har jeg brukt det noen dager. Synes det trekker godt inn og gir meg ekstra fukt. Det er såkalt «brightening», så jeg er spent på om det vil ha noen effekt på et arr jeg har på halsen. Jeg passer godt på at jeg tar på serum der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...