AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Jeg liker å se på interiør- og oppussingsprogram, men har problem med å like «Bolighjelpen - feriehus« på TV2 Livsstil. Selve konseptet et bra (og jeg liker den britiske versjonen), men den amerikanske er så kunstig! ALL dialog er kunstig og virker innøvd. Programlederene spiller roller som virker teit og falsk, de som er med i programmet også. Siden den en av parene skal like eksisterende feriehus og den andre ikke, blir dialogen og argumentene rett og slett latterlig. Andre som ser på? Anonymkode: 3591f...2ef
Gjest bienvilleparish Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Ja, jeg ser på. Enig, det er alltid det samme med at det oppstår ett eller flere problemer under oppussing og den ene parten blir dritsur og snur på hælen. Veldig iscenesatt hele greia. Ser egentlig kun på for å se resultatet av oppussinga.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Staget fra A til Å. Anonymkode: 1fe22...10b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, oxycodone skrev: Ja, jeg ser på. Enig, det er alltid det samme med at det oppstår ett eller flere problemer under oppussing og den ene parten blir dritsur og snur på hælen. Veldig iscenesatt hele greia. Ser egentlig kun på for å se resultatet av oppussinga. Samme her. Synes han mannlige programlederen er veldig flink, det blir for det meste kjempefint når det er ferdig. Men merkelig at det alltid oppstår ett eller flere problem som medfører redusert budsjett, begrensning i hva som blir oppusset og direkte ufin oppførsel av eierne. Vet ikke om amerikanerne liker sånt regissert opplegg, jeg synes det er irriterende å se på. Anonymkode: 3591f...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Synes generelt amerikanske oppussingsprogrammer er kjipe. De har helt annen stil i Amerika og det er lite av det jeg synes er pent. Mye vegg til vegg-teppe, klumpete kjøkken, stygge gulv. Og så mangler TV-programmene sjel. Når det er sagt så er det flere Amerikanere som er flinke med interiør, men da leser jeg heller blogger eller ser på instagram. Chrislovesjulia, Studio McGee, YoungHouseLove etc. Anonymkode: 824d3...a9f
Prelunia Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Jeg synes den versjonen med jillian og han andre mannen er best, eneste jeg ser på. Dette fordi jeg vil se på resultatet av det Jillian har gjort til slutt , synes hun er veldig flink. 2
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 På 1.5.2020 den 11.37, AnonymBruker skrev: Synes generelt amerikanske oppussingsprogrammer er kjipe. De har helt annen stil i Amerika og det er lite av det jeg synes er pent. Mye vegg til vegg-teppe, klumpete kjøkken, stygge gulv. Og så mangler TV-programmene sjel. Når det er sagt så er det flere Amerikanere som er flinke med interiør, men da leser jeg heller blogger eller ser på instagram. Chrislovesjulia, Studio McGee, YoungHouseLove etc. Anonymkode: 824d3...a9f Enig ang stilen på programmene. Granitt benkeplater 🤢 Fixer upper får det veldig fint synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå