AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Kjenner det irriterer meg, at det hele tiden kommer opp nye. Men "nye bevis" for at kvinner egentlig er så opptatt av størrelse. Og deretter blir alle som protesterer avfeid. Mitt forslag: - Eget forum for menn som er interessert i peniser. - Flytte (eller slette) alle tråder som blir postet i andre forum. Anonymkode: 2559c...6b4 9
visp Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Hver gang jeg ser en sånn tråd så tenker jeg at her åpnes det opp for at alt mulig oppgulp og dritt kan spres og dette kan gjøre unge gutter enda usikrere enn de allerede er. Kan man ikke ta hensyn til unge mennesker som går og lurer på om de er normale? Jeg skjønner ikke vitsen med å sitte og diskutere sånt egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner det irriterer meg, at det hele tiden kommer opp nye. Men "nye bevis" for at kvinner egentlig er så opptatt av størrelse. Og deretter blir alle som protesterer avfeid. Mitt forslag: - Eget forum for menn som er interessert i peniser. - Flytte (eller slette) alle tråder som blir postet i andre forum. Anonymkode: 2559c...6b4 Helt enig i at slike tråder er tåpelige. Men å opprette et helt eget penisforum? Det er virkelig en smal interessegruppe. »Nei, hva driver du med da?» »Du skjønner, jeg er aktiv på et sånt penisforum. Følger med i diskusjonene, hender jeg poster noen tråder selv innimellom ... ja, om peniser da selvfølgelig. Skjønner at folk synes det kan være litt enspora, men det er en hyggelig gjeng. Ja, også handler deg mye om penis da.» Anonymkode: 579d1...06a 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Enig i at det blir et smalt forum. Men... Hva er alternativet? Anonymkode: 2559c...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det blir et smalt forum. Men... Hva er alternativet? Anonymkode: 2559c...6b4 Det er nok status quo, dessverre. Anonymkode: 579d1...06a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Man kunne hatt èn tråd om det, det er jo det samme som står i alle trådene uansett. Mistenker at KG tillater en uendelighet av dem fordi de liker aktivitet på forumet uansett hva denne aktiviteten består i. Forutsett at det er politisk korrekt da. Anonymkode: 3b341...0df
Mons Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Stakkars unge gutter! Alt fokuset på størrelse gjør jo enkelte helt skrullete. Virker som disse stakkarene tror pikken er det viktigste verktøyet en mann har. Mens den for de fleste kvinner kun er en detalj i helheten. Overraskende mye kvinnelige brukere som svarer i disse trådene. Slutt med det. Dere fyrer jo bare opp under denne usikkerheten uansett hva dere svarer. Personlig synes jeg baller er minst like viktige. Jeg vil diskutere baller 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 Drittlei av slike tråder. La de få et eget underforum for spesielt interesserte og perverter. Med jevne mellomrom får KG ryddet opp der og også utestengt og anmeldt de verste. Anonymkode: 11972...993
Butternut Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 Nei. Det er turnoff med menn som er så usikre. 1
Gjest tullingfranord Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 (endret) 36 minutter siden, Butternut said: Nei. Det er turnoff med menn som er så usikre. 20 hours ago, visp said: Hver gang jeg ser en sånn tråd så tenker jeg at her åpnes det opp for at alt mulig oppgulp og dritt kan spres og dette kan gjøre unge gutter enda usikrere enn de allerede er. Kan man ikke ta hensyn til unge mennesker som går og lurer på om de er normale? Jeg skjønner ikke vitsen med å sitte og diskutere sånt egentlig. Sikker turnoff at menn er usikre men tror det kommer til å bli langt flere av dem både menn og kvinner og vår fucka holdning til sex og kroppsidealer her inne grunnen. Tror det er mange nå som er det og hvis jeg skal dømme på hvordan enkelte har forholdt seg til temaet her inne både kvinner og menn så er det jaggu ikke rart. Er bare glad jeg gikk ut av skolen før facebook og sosiale medier ble mainstream (2005) for jeg kan ikke forestille meg hvordan ting skal være idag både for gutter og jenter. Jeg trener og holder meg i form og en dag ser jeg en 15 åring som hardtrener var bare meg han og en av trenerne der han måtte avbryte treninga fordi han skadet seg selv og jeg spurte hvorfor trener du så hardt ?? Jeg vill ha sommerkroppen før juli sa han ingen jenter som ser på meg sånn som jeg er nå, han så bare så trist ut i blikket når han sa det jeg viste ikke hva jeg skulle si til ham. Treneren overhører samtalen å sier til ham ei veldig veltrent dame med den typiske abs og muskler du er en kjekk ung mann du kommer nok ikke ha noen problemer med damene de kommer helt sikker på å ta kontakt , så ser han bare ned sier nei så går han så han aldri noe mer på treningssenteret. Jeg måtte bare si til henne jeg tror du var absolutt feil person til å si det til ham. Gutta blir usikre i så unge alder og for flere fortsetter dette inn i voksen alder mange tørr ikke ta kontakt med noen en gang. Og Jentene må deale med sitt de også hemmlige grupper på facebook som gjør narr av ei som ikke har den fitness looken som lærerene eller foreldre ikke vet som, hemmlige instragram grupper der tenåringsjenter aktivt snakker om å ta selvmord. I den bygda oppi i Nord jeg vokste opp har det svært 15 selvmord de siste to årene majoriteten av dem tenåringer. Endret 1. mai 2020 av tullingfranord
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det blir et smalt forum. Men... Hva er alternativet? Anonymkode: 2559c...6b4 At ingen svarer på disse tråden slik at det blir mindre interessant for den/de å lage nye tilsvarende tråder senere, og de vil forsvinne ut av seg selv. Svarer man på den blir de holdt oppe Anonymkode: b1e53...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå