Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg hatt en merkelig følelse i bekkenet mitt. Kjennes nesten som menskramper, sviende/brennende følelse på en måte.. på baksiden. Uansett hvordan jeg ligger, sitter og står gjør det vondt. Babyen har vært aktiv som aldri før i dag, hele natten og i hele dag - hvis det har noe å si. Er 29 uker, førstegangs vel og merke.

kan dette ligne bekkenløsning?

Anonymkode: 0dc88...aa1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dette er tegn på bekkenløsning eller kynnere. Jeg har begynnende bekkenløsning og det er strålende smerter i korsrygg, ben, lyske og i skambeinet

Anonymkode: 5d193...933

AnonymBruker
Skrevet

Helt jævlig 🤪

Ved bekkenløsning hos meg satt smertene først bak. Da kjentes det ut som om noen stakk meg med en kniv i korsryggen gjentatte ganger og det strålte oppover i ryggen, nedover setet og ut i lårene. Etterhvert gikk smertene over til symfysen. En ganske ubeskrivelig smerte egentlig. Nærmeste jeg klarer og beskrive det er at det kjentes det ut som om kroppen min revnet fra hverandre på innsiden i overgangen fra mage til symfyse, samtidig som om noen tok skikkelig tak på ulike punkter og vridde rundt. Strålende smerter nedover i lyskene. Klarte ikke stå på en fot for og ta på meg bukse/sokker/sko, måtte sitte. Vansker med og snu meg i sengen, reise meg, ved gange, ved at jeg bøyde meg, ved løft. Ja, egentlig konstant vondt 🙃

Oppsøk hjelp tidlig! Det er mitt beste råd. 

Anonymkode: d9108...ce2

Gjest the1andonly
Skrevet

føles som man ikke klarer gå? kommer snikende... her sa fysio, lege, kiropraktor: jeg kan ikke hjelpe deg, det eneste slm hjelper deg er fødsel. mitt råd er: hør på kroppen og slapp av om du må. gradert sykemelding for tidlig heller enn forsent! spar deg til etter graviditet så du har helse i behold til når jobben faktisk starter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...