Honey Dew Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 Det er bedre å ta WHO seriøst enn en gjeng selverklærte sofaeksperter på korona... 5
Gjest Fallabella Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er bedre å ta WHO seriøst enn en gjeng selverklærte sofaeksperter på korona... Om ikke annet så er det enklere å bare akseptere ting enn å sette seg inn i hva ting egentlig handler om. Ikke noe galt i det
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #23 Skrevet 2. mai 2020 Selvfølgelig tar jeg seriøst på det WHO sier. De er tross alt best i verden på dette. Og jeg ser foreløpig få tegn på at Sverige har feilet. Flere sykehjemsfolk er rammet enn det de ønsket, så de feilet på å holde smitte ute derfra, men sykehus har god kapasitet og færre enn hos oss kjenner på nedstengingskonsekvenser. Anonymkode: b7397...256 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #24 Skrevet 2. mai 2020 På 30.4.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev: når det er helt tydelig at strategien til Sverige feiler. Sveriges strategi vil være en suksess. De har møtt epidemien med litt sterkere tiltak enn en vanlig influensa. Og resultatene blir lik det som er vanlig for en sesonginfluensa. I Norge har vi brukte hundretalls milliarder, og skapt enorme problemer for samfunnet for flere år framover. Anonymkode: 97556...d6b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #25 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sveriges strategi vil være en suksess. De har møtt epidemien med litt sterkere tiltak enn en vanlig influensa. Og resultatene blir lik det som er vanlig for en sesonginfluensa. I Norge har vi brukte hundretalls milliarder, og skapt enorme problemer for samfunnet for flere år framover. Anonymkode: 97556...d6b Så Sverige har ikke brukt hundretalls milliarder, mener du? Anonymkode: 5f7b2...66e
Jdz Skrevet 2. mai 2020 #26 Skrevet 2. mai 2020 På 30.4.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev: At de går ut og hyller Sverige, når det er helt tydelig at strategien til Sverige feiler. Anonymkode: 53035...138 Er det egentlig helt tydelig at Sverige feiler? De har jo egentlig valgt samme strategi som oss. De vil bremse utviklingen slik at helsevesenet ikke overbelastes. Sverige har imidlertid høyere intensivkapasitet enn Norge har og kan derfor tillate seg en raskere spredning av viruset. Jeg mener i alle fall det er for tidlig å dømme Sverige for sin håndtering av viruset. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #27 Skrevet 2. mai 2020 Jeg tar WHO seriøst, men Trump er mere kritisk. Du kan heldigvis velge selv hvordan du vil ta dem. Anonymkode: f30af...a9d
Anbefalte innlegg