AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #21 Del Skrevet 30. april 2020 5 timer siden, Tillia skrev: Ok. Trodde pengene skulle komme samme dag som mailen. Men da så.😏 Fikk ikke mine før noen dager etter skatteoppgjøret kom på mail Anonymkode: 01fb1...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #22 Del Skrevet 30. april 2020 5 timer siden, Aniita skrev: Men det jeg syns er rart er at Skatteetaten skriver at har man penger til gode skal man få disse innen tre uker. Likevel står det også at de fleste får pengene 22 juni. Skatteoppkrever/kemner har 3 ukers frist på utbetaling etter at SKATTEOPPGJØRET er klart, ikke tre uker fra du fikk eller leverte skattemeldingen. Anonymkode: 68364...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 30. april 2020 #23 Del Skrevet 30. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de fleste har gammel skattemelding og dermed ikke får de før 22 juni. Syns ikke det er så rart Anonymkode: 01fb1...a4e Javel. Står ingenting om at det er pga gammel skattemelding. Men hva med dem som har gått over 3 uker og ikke fått penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 30. april 2020 #24 Del Skrevet 30. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skatteoppkrever/kemner har 3 ukers frist på utbetaling etter at SKATTEOPPGJØRET er klart, ikke tre uker fra du fikk eller leverte skattemeldingen. Anonymkode: 68364...105 Gotcha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #25 Del Skrevet 30. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skatteetaten har kun utbetaling èn gang i uken, hver torsdag. Anonymkode: 95d97...82f Vanskelig å si om du tøyser men det stemmer så klart ikke. Det er kemner i kommunen som utbetaler, ikke Skatteetaten. Det gjøres utbetalinger hver dag, i store kommuner flere ganger daglig. Kemneren har 2 uker frist å utbetale til gode skatt men de fleste gjør det med en gang. Anonymkode: 80979...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #26 Del Skrevet 4. mai 2020 Når jeg logger inn på skatteetaten nå, ser det annerledes ut. Tidligere har kun den foreløpige skattemeldingen ligget der. Nå står det kun noe om skattekort. Dere som har fått utbetaling, så det sånn ut rett før oppgjøret var klart? Venter litt på disse pengene, fint når man er permittert.. Anonymkode: 52e58...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanjaHovik Skrevet 4. mai 2020 #27 Del Skrevet 4. mai 2020 De fleste lønnstakere og pensjonister får i år skatteoppgjøret sitt i perioden mellom 2. april og 22. juni. De fleste får 22. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #28 Del Skrevet 4. mai 2020 6 minutter siden, TanjaHovik skrev: De fleste lønnstakere og pensjonister får i år skatteoppgjøret sitt i perioden mellom 2. april og 22. juni. De fleste får 22. juni. Jajaja. Det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 52e58...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanjaHovik Skrevet 13. mai 2020 #29 Del Skrevet 13. mai 2020 På 4.5.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev: Jajaja. Det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 52e58...644 Hei, sorry for at jeg mistforstod spørsmålet ditt. Det var bare godt ment. Hvordan løste det seg. Har du fått pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå