AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Har noe prøvd der på poser under øynene? Gav det effekt? Hvilken effekt gav det? Anonymkode: 18160...24a
Djungelvrål Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Har det fra The Ordinary, ser ingen forskjell. Det kan ikke brukes under sminke da det klumper deg under og det er ekstremt uttørrende. Brukte det noen kvelder og så ikke ut under øynene. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 18 minutter siden, Apocalypte said: Har det fra The Ordinary, ser ingen forskjell. Det kan ikke brukes under sminke da det klumper deg under og det er ekstremt uttørrende. Brukte det noen kvelder og så ikke ut under øynene. Da er du sikkert allergisk. Jeg bruker også det fra The ordinary. Ingen problemer med å bruke det under sminke, og ingen uttørring. Jeg har litt mindre poser under øynene, men effekten er ikke veldig stor akkurat. Anonymkode: a7c70...7af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Det er behagelig. Men ser ingen effekt. Anonymkode: 2851e...a88
Hjertefisk Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 5 timer siden, Apocalypte skrev: Har det fra The Ordinary, ser ingen forskjell. Det kan ikke brukes under sminke da det klumper deg under og det er ekstremt uttørrende. Brukte det noen kvelder og så ikke ut under øynene. Jeg har akkurat den samme reaksjonen. Har hørt flere sliker erfaringer ang. dette serumet. Merket ingen forskjell annet enn at jeg ble mer tørr og fikk flere linjer. Skikkelig bortkastede penger. Heldigvis var det billig. 😛 2
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 4 timer siden, Hjertefisk skrev: Jeg har akkurat den samme reaksjonen. Har hørt flere sliker erfaringer ang. dette serumet. Merket ingen forskjell annet enn at jeg ble mer tørr og fikk flere linjer. Skikkelig bortkastede penger. Heldigvis var det billig. 😛 Ja kjipt hvis en hadde betalt f.eks 800 kr for et slikt drittprodukt! Ingenting virker på poser under øynene der og da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå