Gå til innhold

Har dere fått noe varsel fra smitteappen ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lastet ned, men har heldigvis ikke fått noen melding som at jeg har vært nær noen som har vært smittet. Har dere? Og hva skjer hvis man får varsel? Må man i karantene umiddelbart?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får stadig varsel om at jeg må slå på bluetooth, men det teller vel ikke. 😛 Men tror ikke de har begynt å sende ut varsler ennå?

Anonymkode: 8ef8b...49e

Skrevet

Må man ikke være nær noen i 15 min før man får varsel?

AnonymBruker
Skrevet

Dustete app! Har hørt man bli varslet om man er nær hverandre i ulike etasjer liksom... virker ganske amatørmessig hele FHI

Anonymkode: 260a7...d60

Skrevet

Hvor detaljert er informasjonen? får jeg varsel om hvilken dag jeg kan ha vært utsatt for smitte?

Skrevet

Ikkje fått.

Skrevet

Hva om jeg skulle dra og besøke familien i nord, et sted med lite folk. Jeg kommer hjem , blir syk og får påvist corona. Vil bygda der oppe kunne slutte seg til at  det var "søringen" som kom med faenskapen?

AnonymBruker
Skrevet

Man må bo i de aktuelle testkommunene for å i det hele tatt være i kategorien som får varsel om man har vært mer enn 15 minutter og 2 meter i fra noen som viser seg å være smittet. God grunn til ikke å dele personlige opplysninger, når en ikke har noen som helst nytte av den.

Anonymkode: 8e6db...e66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dustete app! Har hørt man bli varslet om man er nær hverandre i ulike etasjer liksom... virker ganske amatørmessig hele FHI

Anonymkode: 260a7...d60

Selvsagt. Hva tror du om teknologien?

Anonymkode: 34234...77f

• Liker 1
  • Opprett ny...