Gå til innhold

Sex ved soveroms vinduet når det er åpent.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Lurer litt på om dette er litt for mye av det gode. Min kone har i den siste tiden ville ha sex ved soveroms vinduet og det skal være åpent. Når vi legger oss og høre det er noen ute, blir ho skikkelig tent. En nabo er mye ute på kvelden for å røyke når ho høre han tar ho skikkelig i. Er det noen andre som har det slik. Naboene bor ca 8 meter fra hverandre. Det plager ikke meg, men som nabo kanskje. 

Anonymkode: 6d2e7...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det samme damen som danser naken på bordet?

Anonymkode: 40ae9...6eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme damen som danser naken på bordet?

Anonymkode: 40ae9...6eb

Ikke når jeg er hjemme. 

Anonymkode: 6d2e7...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er frekt. Jeg har hørt naboene med vinduet åpent et par ganger. Ene gangen var jeg ute med barna om morgenen. Ekkelt.

Anonymkode: dff3d...65b

• Liker 2
Skrevet

Spørs jo hvor det er da, men det kan godt hende det kommer en stein inn på rommet om den rette går forbi. 

Skrevet

Deilig å høre en kvinne stønne og skrike når en går forbi et hus.

Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er frekt. Jeg har hørt naboene med vinduet åpent et par ganger. Ene gangen var jeg ute med barna om morgenen. Ekkelt.

Anonymkode: dff3d...65b

De lager lekekamerater til barna dine. Lær deg å leve med det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ganske ekkelt egentlig, spesielt når det er med hensikt. 

Anonymkode: 80e94...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok-om det er med et uhell. Men sånt som dette blir bare patetisk og dumt.

Jeg bodde rett over et par der det hørtes ut som et måke oppdrett hver gang de holdt på, jeg skrudde musikken opp for fullt. Både jeg og paret som bodde under meg har flyttet nå men bor i samme småby og hver gang jeg ser hun tenker jeg "å der er måken"..  og det er langt mindre graverende enn hva fruen din holder på med... dere kan fort få et rykte på dere og det trenger ikke være positivt får å si det slikt!.

Og jeg digger at folk har sex, høylytt god sex, kos dere! Men ikke tving deres sex liv over på noen som ikke har sagt ja til å være en aktiv del i det!

Anonymkode: a1188...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...