Gå til innhold

Forsamlinger på 50 tillates

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra 7. mai. Min spådom er da at det nå kommer til å eksplodere med tråder om at nå kommer det til å eksplodere. 😀

Anonymkode: 7e213...564

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min spådom er at det kommer til å eksplodere med tråder hvor man sier at det nå vil komme masse tråder og kommentarer på at det vil eksplodere. 

Anonymkode: 1a28c...809

• Liker 13
Skrevet

Min spådom er at det beste er å logge ut av internett et par dager 😄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra. Sakte, men sikker gjenåpning hver 14. dag mens man måler effekten.

Anonymkode: 47e6d...cd8

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra 7. mai. Min spådom er da at det nå kommer til å eksplodere med tråder om at nå kommer det til å eksplodere. 😀

Det var synd. Da får vi hauger med døde utenfor sykehusene. Gruer meg 😞 

Anonymkode: a87e7...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal Korona-politiet som angriper folk som har 7-8 personer hjemme si nå?!

Anonymkode: cd4a8...293

• Liker 11
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert man kan ha så mange på besøk samtidig. Spørs hvor stor bolig man har. Husk regelen med 1 meter avstand!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt med den dumheten a... Vi er i starten på en pandemi.  Den kommer ofte i 3-4 bølger. Har man ikke strenge nok tiltak og folket gir blaffen så vil bølge nr 2 bli mye større. Godt mulig bølge nr 2 ikke kommer før til høst/tidlig vinter. 

Anonymkode: efd3b...35a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slutt med den dumheten a... Vi er i starten på en pandemi.  Den kommer ofte i 3-4 bølger. Har man ikke strenge nok tiltak og folket gir blaffen så vil bølge nr 2 bli mye større. Godt mulig bølge nr 2 ikke kommer før til høst/tidlig vinter. 

Hallo! Erna og Høie har sagt at de har kontroll og at pandemien er slått ned. Blir ikke noen bølger etterpå. Vi er snart ferdige!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan fortsette som vanlig de. For besøk hjemme gjelder fortsatt regelen om 5 personer. Det er kun på offentlig sted med godkjente smitteverntiltak man kan være opp til 50

Anonymkode: 977a9...b98

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet man aldri. Man må ta høyde for det, men det er ingen garanti. 

Anonymkode: ccd09...1d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Blir matt. Dvs at de tillater busstur og fly til Polen i uke 41. 

Anonymkode: 93ddf...204

Skrevet

Betyr det at enkelte utesteder (puber etc) kan åpne om de har maks 50 i lokalet (inkl de ansatte) samtidig? Det er jo alltids noe inntekt for dem? 

Jeg verker etter å gå ut på pub og ta et glass med en venninne eller kompis. Lenge siden sist.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Åpner for sjekking i Oslo fra midten av Mai sier Raymond Johansen idag.

Anonymkode: fcb9a...2d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mente selvsagt skjenking  😊

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente selvsagt skjenking  😊

Nå ble jeg skuffet. Håpet at de åpnet for sjekking

• Liker 5
Gjest WhisperingWind
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Betyr det at enkelte utesteder (puber etc) kan åpne om de har maks 50 i lokalet (inkl de ansatte) samtidig? Det er jo alltids noe inntekt for dem? 

Jeg verker etter å gå ut på pub og ta et glass med en venninne eller kompis. Lenge siden sist.

Problemet er at de fleste utesteder har kapasitet til flere hundre. Med lønn, leie, driftskostnader etc så vil de ikke ha råd til åpne med den restriksjonen. 

Bitte små barer som i utgangspunktet ikke har plass til fler, muligens. Men de har ofte stor omsetning med uteservering som drar opp inntekten i vår og sommersesongen så de overlever resten av året så sånn sett vil de få samme problemet. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den skjønte jeg ikke.
Du mener KG-brukere da vil begynne å drepe hverandre og legge likene utenfor sykehus??
Det var da en merkelig framgangsmåte. Er det en form for ordenssans? De vil rydde opp etter seg men tør ikke gå inn?

Anonymkode: 245f5...e8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Krantz95 said:

Hallo! Erna og Høie har sagt at de har kontroll og at pandemien er slått ned. Blir ikke noen bølger etterpå. Vi er snart ferdige!

De har sagt vi har kontroll på første bølge   

Anonymkode: 69ddb...811

• Opprett ny...