Gå til innhold

Overnatting .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får barna ha venner på overnatting nå? 

Dattera har besøk av ei venninne av og til. Nå har den begynt å spørre om overnatting. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. 

Vil helst ikke . Vil unngå risiko for smitte. Jobber som renholder på skole. Blir jeg smittet så kan alle renholderne havne i karantene og skolen bli stengt 

Anonymkode: 4e16b...963

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker nei. 

Anonymkode: bf8da...d21

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker nei. 

Anonymkode: bf8da...d21

Jeg blir så usikker. Hva går grensa på at det er greit med besøk men ikke overnatting?

Anonymkode: 4e16b...963

Skrevet

Overnatting på hvert sitt rom kan jo gå fint, men ville ikke gjort det ellers. Her har barnebarna mine hatt to venner hver og de to har igjen bare hatt en venn utenom mine barnebarn. I tillegg har de bare vært ute sammen.

Skrevet

Hvis de likevell leker inne sammen over tid, kan jeg ikke helt se hva overnatting kan gjøre til eller fra. Er en av dem syke ville de nesten garantert smittet hverandre uansett. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Hvis de likevell leker inne sammen over tid, kan jeg ikke helt se hva overnatting kan gjøre til eller fra. Er en av dem syke ville de nesten garantert smittet hverandre uansett. 

Tenker jeg og. Om det er en de har lekt med fast gjennom Corona og de er i samme gruppe i bhg/skole så vil ikke overnattingen i seg selv gjøre noe forskjell. 

• Opprett ny...