Gå til innhold

Hvorfor hater folk Saudi Arabia når det er likens andre muslimske land

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler det blir som å hate Russland selv om kommunister er likens. (historisk sett mener jeg)

Typiske problemer er menneskerettighets problemer. Mangel på likestilling

Første verdensproblemer. Homoer lol.

Uansett, jeg tror egentlig vesten ikke bryr seg om menneskerettigheter. De bryr seg om penger. Om de tjener på det så kan man banke kona si som man vil :) "ikke at islamske tekster bekrefter det. .. kunne skrevet lang vegg på det. men mye hadither sier du kan ikke slå ved å lage skader som lager merke osv, og det er siste løsningen kun om personen blir som en ape i oppførsel osv og umulig.. men ja"

La meg vite din mening :) Er det mange her som leser?

Anonymkode: bfc63...df4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min teori hvorfor folk i vesten og slikt hater Saudi Arabia. De på en måte har en allianse med USA. Alle som er Amerikas venner er kult å hate. Bare min teori rundt det

Anonymkode: bfc63...df4

AnonymBruker
Skrevet

Selv sammenliknet med muslimske land er de elendige på verdier som demokrati, frihet og likestilling.

Anonymkode: b6eed...7ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv sammenliknet med muslimske land er de elendige på verdier som demokrati, frihet og likestilling.

Anonymkode: b6eed...7ca

Det er akkurat dette, samt antagelig også hvordan (rike) fra Saudi Arabia tror de har rett til å behandle andre. Sikkert fordi de er vant til å kunne få og kjøpe hva de vil, og andre mennesker føles ubetydelige for dem på grunn av hvordan de i sitt eget land har rett til å se ned på og behandle de uten rikdom svært dårlig. 

Min mann er fra Marokko, og de rike fra Saudi Arabia ferierer ofte det. De er ikke likt! Nesten hatet for sin overlegne holdning til folk flest. 

Jeg forsto det vel personlig først da jeg og min mann var ute på en nattklubb. En mann fra Saudi Arabia fikk øye på meg, og det var ikke snakk om å sjekke opp. Det var "Jeg vil ha deg!". 

Min mann reiste seg da og sa "Dette er min kone." 

"Ok, hva er prisen din da?" var svaret han fikk, mens han fra Saudi Arabia så ham uten skam i øynene, som om jeg var en helt naturlig vare å selge, og det ikke var noe nødvendig å ha respekt for vårt ekteskap, følelser eller noe. Vi var jo vanlige folk, og da bør visst til og med mennesker kunne kjøpes. 

Anonymkode: 3e8a0...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...