Gå til innhold

Når åpner treningssenterene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

👆🏻

Når tror dere? Vil tilbake i jobb😩

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neste år?

Anonymkode: bb3c1...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Aldri mohahaha :twisted:, blir ikke mer trening på folk heretter. Nå blir nordmenn til å bli som den gjennomsnittlige amrikaner. 200+ kg

Anonymkode: 3c601...626

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper snart. Var i så god flyt med treningen før senterne stengte, og så ble det full stopp på treningen, prøver å jogge litt ute og sånt, men håper virkelig at sentrene kan åpne snart slik at jeg klarer å finne motivasjon på de dagene det er dårlig vær. 

Anonymkode: 16d3f...4fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lenge til. Treningssentere er de ekleste og verste smittebombene, så det kommer nok til å bli en gooood stund til. Heldigvis!

Anonymkode: 35988...dcd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når man ser mengden folk i handlesentrenes ulike butikker, tenker jeg at det ville være veldig fornuftig å åpne både treningssentre, bibliotek osv. Det ville føre til en større fordeling av folk som uansett ikke sitter hjemme. Denne veldig langsomme åpningen tror jeg vil virke mot sin hensikt. Folk går lei, de merker at folkemengden ute øker uten at smitten øker, og blir uforsiktige. Myndigheten må gi noe, for å holde på folks villighet til å holde seg til de enkle reglene: vask hender, hold avstand og om du må hoste, host i albu. Og selvsagt, hold deg hjemme hvis du er syk.

Anonymkode: 852fe...73d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet ennå, det har så vidt jeg vet ikke blitt sagt noe om det ennå. Men jeg håper det ikke blir flere år til, begynner å ta på med rygg/nakke på jobb og privat, som jeg har holdt fint unna gjennom mange år med trening. 

Frykter at det kan bli sykemelding i verste fall hvis det drøyer alt for lenge (har ikke plass hjemme til treningsutstyr), man får jo ikke fysioterapeut på jevnlig og fast basis uten at man har en spesifikk skade. 

Anonymkode: 2ea38...542

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, PurpleRain skrev:

👆🏻

Når tror dere? Vil tilbake i jobb😩

Håper de blir stengt i mange mnd til. 

Anonymkode: 665be...c23

AnonymBruker
Skrevet

De bør åpne nå, siden frisørene har åpnet. Det er viktigere å være i god form enn fin på håret 😄 

Anonymkode: ff6c5...256

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bør åpne nå, siden frisørene har åpnet. Det er viktigere å være i god form enn fin på håret 😄 

Anonymkode: ff6c5...256

Tren ute!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kan de ikke ha begrensninger på hvor mange de slipper inn, og sette de ansatte til å vaske MYE.

Anonymkode: d15d5...11d

Skrevet

Jeg har selv tenkt å være ^flink^ å ikke reise på ca 2 år, bare holde meg til byen min. Men det er med trening er en veldig stor tap (sorg) for meg. Jeg er den som trener på gruppetimer, klarer ikke å trene på egen hånd. Jeg liker å gå turer da. Så har begynt å gå til jobben istedenfor å sykle, så håper det for holde. Prøver meg å holde på over ca 12 tusen skritt hver dag . (Mangler styrketreningen da )

Helse er selvfølgelig det viktigste man har, men jeg prioriterer å ikke få Corona for da får jeg ikke lov til å jobbe. Så det kan jeg ofre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De letter på en del regler i dag, og sier de vil ta nye vurderinger neste uke. Ettersom frisører og solsenter har fått åpne nå, vil jeg anta at treningssenter blir neste i rekken. Vi får krysse fingrene for at de kommer tilbake til dette ved neste runde!

Anonymkode: 67574...d11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det teoretisk en mer sannsynlig utbruddskilde en et treningssenter? Å bli anpusten innendørs, om det er på tredemølle, apparater som alle tek og svetter på osv..? Har mang en gang tenkt det har vært ekkelt tidligere, men nå blir det bare helt uaktuelt.  En person kan trolig smitte hundrevis av andre iløpet av en dag på et slikt sted.

Anonymkode: 7cee2...74f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, håper jeg! Har sluttet å trene så håper andre ikke får trene heller. ❤️ 

Anonymkode: a4664...200

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at det er stengt. Hater selv å trene og liker dette som fåregår

Anonymkode: 60ebe...221

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Tren ute!

Ikke mulig å trene styrketrening skikkelig. 

Anonymkode: c9fbc...01c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen vet ennå, det har så vidt jeg vet ikke blitt sagt noe om det ennå. Men jeg håper det ikke blir flere år til, begynner å ta på med rygg/nakke på jobb og privat, som jeg har holdt fint unna gjennom mange år med trening. 

Frykter at det kan bli sykemelding i verste fall hvis det drøyer alt for lenge (har ikke plass hjemme til treningsutstyr), man får jo ikke fysioterapeut på jevnlig og fast basis uten at man har en spesifikk skade. 

Jeg har nakkeskade og har kjøpt strikk med handtak til trening. Fester i kroker, handtak, rekkverk o. l i leiligheten. 

Anonymkode: 96467...29a

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nakkeskade og har kjøpt strikk med handtak til trening. Fester i kroker, handtak, rekkverk o. l i leiligheten. 

Anonymkode: 96467...29a

Ja, men jeg trenger helst tyngre vekter for å holde det unna. Etter mange år med trening vet jeg hva som fungerer for min del, og det er jo veldig synd at den muligheten nå ikke er der for tiden. Kan vel ikke gjøre annet å håpe på at det ikke drøyer alt for lenge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tren ute!

Tror jeg hadde fått en del rare blikk om jeg plutselig begynte å danse zumba i gatene her, helt alene... 

Anonymkode: 3bd38...513

• Liker 2
  • Opprett ny...